yosraz Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg skiftet ut et ASUS nettverkskort som beskrevet i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1539872. Deretter kjøpte jeg et nytt nettverkskort fra TP-Link og installerte det på den stasjonære datamaskinen. Den funket litt før nettet datt ut. Jeg har oppdatert det med de nyeste driverne. Det fulgte også med et program for kortet (Utility), men det oppstår problemer fordi Windows begynner også å søke etter nettverk. Det ender opp med at ingen av de to enhetene klarer å koble seg til nettet. Jeg har surfet på nettet tidligere med begge funksjonene på samtidig, men nå går det ikke. Den bærbare derimot funker helt fint (etter å ha endre nettverk modus). Noen som har gode råd å komme med her? Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Jeg skiftet ut et ASUS nettverkskort som beskrevet i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1539872. Deretter kjøpte jeg et nytt nettverkskort fra TP-Link og installerte det på den stasjonære datamaskinen. Den funket litt før nettet datt ut. Jeg har oppdatert det med de nyeste driverne. Det fulgte også med et program for kortet (Utility), men det oppstår problemer fordi Windows begynner også å søke etter nettverk. Det ender opp med at ingen av de to enhetene klarer å koble seg til nettet. Jeg har surfet på nettet tidligere med begge funksjonene på samtidig, men nå går det ikke. Den bærbare derimot funker helt fint (etter å ha endre nettverk modus). Noen som har gode råd å komme med her? Oppdatering 22,06.14: Internett begynte å bli ustabilt på den stasjonære pcen (Windows 7, 64-bit) i går og falt deretter helt ut. Jeg har søkt på Google etter dette, men finner ingen løsning. Har også brukt D-Link Go USB N150 som fungerte helt fint frem til i går. Nå kommer det opp melding om begrenset nettilgang. Ipconfig funker ikke og jeg får denne teksten: Tunnelkort TeredoTunneling Pseudo-Interface Medietilstand: Medium frakoblet Tilkoblingsspeisfikt DNS-suffiks: (ingen) Iphone og den bærbare pcen (Windows 7, 32-bit) kommer seg på nett. Jeg har følgende hardware på den stasjonære: - MSI B75MA-P45, Socket 1155 - Intel LGA1155 Core i5 - 2320 Alle enhetene på den stasjonære er oppdaterte. Noen som kan hjelpe meg? Endret 22. juni 2014 av yosraz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå