Hazelhart Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Når jeg har lastet ned en mod og har åpnet WinRAR, hvor skal jeg pakke ut filene når jeg ikke har installert spillet i standardplassering? Jeg velger aldri standardplassering fordi det lagringsdisken jeg har operativsystmet mitt på. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Du kan jo begynne med å fortelle hvilket spill det er snakk om. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Her virker det som om du er usikker på hvor du skal installere modden fordi du har valgt en annen plassering enn den som står, mest trolig, beskrevet som standardplasseringen i guiden som fulgte med. Stemmer dette? Isåfall kan du legge modden i sistnenvte mappe(r ) beskrevet i denne guiden hvor du faktisk har installert spillet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Her må du være litt mer spesifikk med trådtittel og innholdet i førsteposten, som nevnt av andre - navnet på spillet er et godt sted å starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå