Cuneax Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Gjør ditt digitale liv tryggere.Følger du disse 7 sikkerhetstipsene? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har aldri skjønt hvorfor passordtips (passweord hint) er påkrevd i Windows. Det er jo bare en sikkerhetsrisiko. Det lureste man kan gjøre er jo å svare svada der, men hva er da poenget med å i det hele tatt kreve det? 2 Lenke til kommentar
TobleroneDrone Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det å bruke ulike e-postadresser til ulike brukerkonti er jo utrolig vanskelig å holde styr på i hodet, og dersom man skriver dem ned er jo dette også en sikkerhetsrisiko. :> Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har aldri skjønt hvorfor passordtips (passweord hint) er påkrevd i Windows. Det er jo bare en sikkerhetsrisiko. Det lureste man kan gjøre er jo å svare svada der, men hva er da poenget med å i det hele tatt kreve det? Har gjort det ja. Problemet mitt var at jeg hadde jo ikke snøring hva jeg skulle svare da spørsmålet dukket opp :s Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det å bruke ulike e-postadresser til ulike brukerkonti er jo utrolig vanskelig å holde styr på i hodet, og dersom man skriver dem ned er jo dette også en sikkerhetsrisiko. :> Det viktigste er vel egentlig å ha ett veldig sikkert passord som du kun bruker på eposten, ettersom en epost kan brukes til å gjenopprette de fleste andre passord. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Bruker selv en del ulike mail acc En er som påloggings-ting til Android, Chrome etc, en er primær-epost, en er for ting ejg må ha e-post for å registrere ting jeg ikke bryr meg veldig mye om og en som er gjnnoppretings-mail for ting jeg bryr meg om samt de andre mail-konotene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg