Vifteron Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 kan man bruke 2 lydkort på pc-en? jeg mangler 1 inngang (til hodetelefoner) og lurer på om det går bra med et ekstra lydkort? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jepp, det skal gå bra det, på lydavspilling i windows bestemmer du hvilket lydkort skal gjøre hvilken jobb (f.ex lydavspilling, midi, mic) Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 JEg tror det går an å bruke 2 forskjellige lydkort ja !....men jeg tror det er noe med driverne....sånn at det ikke kan være av samme merke og type ! Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 jeg bruker iallefall 2 lydkort inni min pc ! det ene er internt .. :-) ..og det andre er eksternt :-) Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg tror det du egentlig trenger er en Y-kabel, evt. med veksler. Leget en slik selv en gang, 1 hankontakt, 2 hun, 2-polet bryter, litt kabel og en boks. Funka fint. 1 inngang (til hodetelefoner)[pirk]Strengt tatt er det vel en utgang.[/pirk] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Påse at de ikke deler den samme IRQ'en, for å unngå problemer som pop og knitring i lyden. Generelt skal det gå greit. Jeg "låner" en PC for tiden, og den har et dårlig billigkort i seg. Så jeg puttet inn mitt Audiophile 2496, ikke noe problem i det hele tatt. Jeg disablet det andre for sikkerhets skyld uansett fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå