maffa89 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hei! trenger litt hjelp, jeg har ingen kunnskap om bilderedigering, så jeg trenger litt hjelp. Har et bildet jeg vil henge om til damen, men bildet er veldig mørkt (sola i ryggen) Er det en enkel måte å gjøre det lysere? En måte å framheve oss på? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det enkleste hadde vært å bruke blits.... Prøvde litt kjapt i PS, men det er nok for mørkt til å kunne reddes helt. Regner ikke med at du har en RAW-fil av bildet? Kan tenkes at andre gjør det bedre... Lenke til kommentar
maffa89 Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Det ble mye bedre enn jeg hadde håpet å klare selv, jeg kommer nok til å bruke bildet du redigerte. Tusen Takk! Lenke til kommentar
maffa89 Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Det enkleste hadde vært å bruke blits.... Prøvde litt kjapt i PS, men det er nok for mørkt til å kunne reddes helt. Regner ikke med at du har en RAW-fil av bildet? Kan tenkes at andre gjør det bedre... Tusen takk! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Tusen takk! Ingen årsak. Kan tenkes det kommer andre forslag utover kvelden fra andre, så hold ann litt før du gjør noe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå