PerParker66 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hei. Er ikke helt sikker på om jeg skal ha meg moped eller anlegg. Kommer nok til å bruke anlegget mest. Men å kunne kjøre moped noen måneder om sommeren er utrolig fristende. Hva ville dere valgt? Er foresten 15 så det ville blitt moped til neste år Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Anlegg! Jeg gjorde det valget for 10årsiden, har ikke angret. Endret 3. oktober 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Spørs kva du vil prioritere, samt kva alternativa er. Bur du 4 km frå andre så kan kanskje mopeden vere eit godt kjøp, men er du innanfor gangavstand til festiviteter, eventuelt med buss, så kan du kanskje klare deg utan moped. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Bor du på "bygda" med lange avstander så kan jo nytten av en moped fort være der, om du ikke har foreldre eller noe som kjører deg over alt. Har du sure foreldre (selv om de kjører deg over alt) så er det vel greit med moped siden du mest sannsynlig aldri får benyttet deg av et større anlegg uansett. Bor du ikke på "bygda", eller generelt har lett for å komme deg rundt pluss at du har sure foreldre spar pengene og invester i noe annet. Nå vet ikke jeg hva du legger i det når du sier anlegg, men du får helt sikkert noe som spiller jævlig høyt for 3000 på bruktmarkedet og om du ikke skal ha årets modell moped så behøver ikke den heller koste flere ti-tusener så kanskje du har råd til begge to. Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Tja, bor i buss område. Men med sure foreldre som ikke kjører meg. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Bruk sykkel istedenfor moped! Da blir du frisk og rask Mopeder virker aldri som de skal ... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 En moped kan brukes store deler av året, ikke bare i sommerferien. Husk stilongs og varme klær hvis det er kaldt ute, for hvis du fryser, stivner musklene så du blir en dårlig sjåfør. Varme klær er ikke bare komfort, men også sikkerhet. Mopeden gir deg friheten til å dra hvor du vil, når du vil. Jeg ville definitivt kjøpt moped fremfor stereoanlegg, hvis jeg var deg. Du får mye fint på bruktmarkedet. Jeg har Speedfight. Utrolig bra moped. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg hadde helt klart valgt moped, og heller klart meg med at par gode hodetelefoner (les: IKKE gaming headset eller shit som Beats). Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hei. Er ikke helt sikker på om jeg skal ha meg moped eller anlegg. Kommer nok til å bruke anlegget mest. Men å kunne kjøre moped noen måneder om sommeren er utrolig fristende. Hva ville dere valgt? Er foresten 15 så det ville blitt moped til neste år Spørs hvor du bor, bor du i byen er det idiotisk med moped, siden det er så mye rimelig kollektivtilbud for ungdom. Dersom du bor grisgrendt og øde, så er det kanskje lurt med moped. Men jeg ville valgt anlegg any time. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Har du billappen? Hvis ikke, bør du heller legge av pengene til å ta lappen. Ikke kjøpe, bare for å kjøpe. Endret 3. oktober 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kjøper man moped brukt, så får man jo igjen det meste når man selger den. Mopeder holder seg ganske bra i pris. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 moped og billigere anlegg. feks logitech z-906 gir mye boom for penga Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har du billappen? Hvis ikke, bør du heller legge av pengene til å ta lappen. Ikke kjøpe, bare for å kjøpe. Tvilar på han har billappen i ein alder av 15. Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Bor i Tromsø Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Da ville jeg gått for hundeslede Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Da ville jeg gått for hundeslede Hvorfor? snøskjvåtter er snart lovlig... 1 Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Hvorfor? snøskjvåtter er snart lovlig... Haha genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå