Gå til innhold

Moped eller anlegg?

PerParker66

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor du på "bygda" med lange avstander så kan jo nytten av en moped fort være der, om du ikke har foreldre eller noe som kjører deg over alt.

Har du sure foreldre (selv om de kjører deg over alt) så er det vel greit med moped siden du mest sannsynlig aldri får benyttet deg av et større anlegg uansett.

Bor du ikke på "bygda", eller generelt har lett for å komme deg rundt pluss at du har sure foreldre spar pengene og invester i noe annet.

Nå vet ikke jeg hva du legger i det når du sier anlegg, men du får helt sikkert noe som spiller jævlig høyt for 3000 på bruktmarkedet og om du ikke skal ha årets modell moped så behøver ikke den heller koste flere ti-tusener så kanskje du har råd til begge to.

Lenke til kommentar

En moped kan brukes store deler av året, ikke bare i sommerferien.

Husk stilongs og varme klær hvis det er kaldt ute, for hvis du fryser, stivner musklene så du blir en dårlig sjåfør.

Varme klær er ikke bare komfort, men også sikkerhet.

Mopeden gir deg friheten til å dra hvor du vil, når du vil.

Jeg ville definitivt kjøpt moped fremfor stereoanlegg, hvis jeg var deg.

Du får mye fint på bruktmarkedet. Jeg har Speedfight. Utrolig bra moped.

Lenke til kommentar

Hei. Er ikke helt sikker på om jeg skal ha meg moped eller anlegg. Kommer nok til å bruke anlegget mest. Men å kunne kjøre moped noen måneder om sommeren er utrolig fristende. Hva ville dere valgt? Er foresten 15 så det ville blitt moped til neste år :)

Spørs hvor du bor, bor du i byen er det idiotisk med moped, siden det er så mye rimelig kollektivtilbud for ungdom. Dersom du bor grisgrendt og øde, så er det kanskje lurt med moped.

Men jeg ville valgt anlegg any time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...