Rescue me Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Hei. Jeg bestilte en del pakker med bøker nå i slutten av August, og de skulle komme til postkontoret rundt 16. september. Nå har det seg sånn at jeg ikke har vært å hentet pakken, og den er mye mulig sendt tilbake. Så da lurer jeg på hva som i så fall skjer? Regner med Posten sender pakken tilbake til Amazon, men hva skal jeg så gjøre for å få pakken igjen? Er det slik at Amazon så legger på plass varene, og at jeg får tilbake (deler av) pengene, også må jeg bestille på nytt igjen? Skal dra innom postkontoret i morgen, når jeg kommer meg hjem, så får håpe jeg laget tråden av ingen grunn. Takker for svar . Endret 3. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg ville rett og slett kontaktet Amazon og spurt. Tipper Posten (Norge) sender varene tilbake og at du må betale for frakten. Har du betalt for varene på forhånd kan du trolig få tilbake disse pengene, men minus frakten betalt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Jaja, får se i morgen om jeg er jævlig heldig i at pakken kom sent . Ellers får jeg nok bare kontakte Amazon. Jævlig irriterende, men har i hvert fall lært noe . Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Det blir vel et straffegebyr dersom pakken er returnert, for å inndra penger og litt ekstra for frakt. Ca 200kr mer eller mindre.... Bare noe jeg antar fra det andre nettsider sier om uavhentet post.... Endret 3. oktober 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Problemet er løst. Hadde gitt feil postnummer til Amazon, så pakken hadde havnet feil. Og dermed hadde jeg heller aldri fått en lapp om å hente den. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Haha, flaks! Setter i så fall tråden som løst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå