druer123 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Hei[/size] Byttet alt av bremser på min Golf 3. Tromler bak på begge sider, bremsesko bak på begge sider, skiver og klosser på begge sider foran.[/size] Hadde ikke denne feilmeldingen før dette.[/size] Tror ikke det er håndbrekket eller noe feil med håndbrekk-sensoren. Siden da jeg tar ned brekket da jeg starter å kjøre forsvinner lampen, men da jeg har kjørt opp gaten(ca 50m) så begynner den å lyse. Ingenting er feil med bremsene på bilen. Har akkurat hatt den på EU; fikk ikke noe feil på bremsesystemet. Bare at "lampen lyste konstant". Fikk beskjed om at det eneten var håndbrekk-sensor eller sensor i bremseveskebeholder, eller noe "lignende tull".[/size] Har sjekket og byttet bremsevæske; så dette er ikke problemet. [/size] Noen som har vært borte i noe lignende?[/size] Ville hjulpet meg veldig mye! [/size] Takk for svar på forhånd [/size] Endret 3. oktober 2013 av Hårek Emnetittel, var bare store bokstaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå