BirgerCaC Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hei :-) Jeg driver og lager en film for å laste den opp på you tube og jeg lurte på om det er noen her som vet hvordan man klipper vekk en film snut i windows Movie Maker. Jeg håper at dere skjønner spørsmålet mitt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ErxhXIl1aCU&noredirect=1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg tror ikke at det er den versjonen jeg har. Min Windows Movia Maker har ett helt annet design og jeg finner ikke noen split knapp. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Nå fant jeg ut hvordan man klipper. Jeg gikk på rediger også trykket jeg angi sluttpunkt og det fungerte, men problemet nå er at når jeg skal spille av filmdelen jeg lagret så vil den ikke la seg spilles i Windows Media Player. Noen som har noen formaning om hva det kan være? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Prøv i en annen avspiller, eventuelt last ned codec tel media player. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har fikset det nå folkens. Jeg klikket på rediger og deretter de to start, avslutt ikonene og det fungerte bra nok Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå