Moskus Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg trenger et nettbrett til badet. Altså må det tåle en del fukt og litt vann. Er det kun Sony Xperia Tablet Z som gjelder? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nettbrettet er kun vanntett om du holder lukene lukket. Lukene til Xperia har en lei tendens til å åpne seg. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Så... da er det ingen? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hva skal du med nettbrett på badet? Skal det stå på badet fast? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Hva skal du med nettbrett på badet? Skal det stå på badet fast? Det skal kjøre Netflix (som underholdning for småbarn som sitter på potte) og HStouch. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Er det nødt til å være helt vanntett, da? Xperia skal tåle å holdes under vann. Jeg har prøvd dette med mobilen, men ikke nettbrettet. Begge er Xperia Z-serien. Luker som åpnes lett er irriterende, men om du ikke skal bruke den i badekaret, er det neppe et stort problem. Om det er pedagogisk riktig eller sunt å la barnet på potta se på video i stedet for å konsentrere seg om å trykke, er et annet spørsmål. Endret 3. oktober 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Er det nødt til å være helt vanntett, da? Xperia skal tåle å holdes under vann. Jeg har prøvd dette med mobilen, men ikke nettbrettet. Begge er Xperia Z-serien. Luker som åpnes lett er irriterende, men om du ikke skal bruke den i badekaret, er det neppe et stort problem. Må ikke være vanntett, men må tåle mer vann enn de to jeg har testet tidligere (som har avgått med døden). Om det er pedagogisk riktig eller sunt å la barnet på potta se på video i stedet for å konsentrere seg om å trykke, er et annet spørsmål. Det tar fort litt tid å komme i gang, så vår erfaring er at underholdning på video er greit lokkemiddel til å sitte den tiden som trengs etter at vi har lest "Kaptein Sabeltanns pekebok" for 2873 gang. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Xperia Z er ganske dyr, men de er vanntett bare du passer på de lukene. Jeg vet ikke om noen andre som er vanntette. Jeg er fornøyd med mitt Xperia nettbrett. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg er fornøyd med mitt Xperia nettbrett. Det er vel kanskje det viktigste skussmålet du kan gi. Har du prøvd den i badekaret eller noe slikt? Hadde du tatt sjansen? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Jeg har mobiltelefonen Xperia Z, og har dyppet den i badekaret noen ganger, samt at jeg surfer på nettet når jeg bader. Nettbrettet Xperia Tablet Z ser ut til å være ca. samme konstruksjon, men jeg har ikke badet med det. Endret 3. oktober 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Sweet_Enough Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har det nettbrettet, og jeg har skyllet det under springen et par ganger når det har blitt ekstra skittent. Og det har gått fint. Generelt er jeg veldig fornøyd med det. Fin design og veldig lett. Jeg har ingen problemer med at luker åpner seg lett, men jeg har vært bekymret for at luken over ladepluggen skal bli slitt. Jeg lader det jo tross alt hver dag. Så derfor har jeg akkurat kjøpt Sony sin ladekrybbe, da kan brettet lades uten å åpne noen luker. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har ingen problemer med at luker åpner seg lett, men jeg har vært bekymret for at luken over ladepluggen skal bli slitt. Jeg lader det jo tross alt hver dag. Så derfor har jeg akkurat kjøpt Sony sin ladekrybbe, da kan brettet lades uten å åpne noen luker. Det var spennende, absolutt en god tanke. Nå startet faktisk Acer B1 opp igjen, men det er vel kun et tidsspørsmål før den tar kvelden igjen... Lenke til kommentar
I am not a bird Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Denne er tross alt også vannavstøtene, men jeg vil virkelig heller anbefale tablet Z http://www.amobil.no/artikler/sony-xperia-tablet-s/113118 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har Xperia Z nettbrettet og Xperia S mobil og har ingen problemer med at lukene åpnes på nettbretett. telefonen derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå