Gå til innhold

"Vanntett" nettbrett

Moskus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det nødt til å være helt vanntett, da?

Xperia skal tåle å holdes under vann. Jeg har prøvd dette med mobilen, men ikke nettbrettet. Begge er Xperia Z-serien.

Luker som åpnes lett er irriterende, men om du ikke skal bruke den i badekaret, er det neppe et stort problem.

Om det er pedagogisk riktig eller sunt å la barnet på potta se på video i stedet for å konsentrere seg om å trykke, er et annet spørsmål.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Er det nødt til å være helt vanntett, da?

Xperia skal tåle å holdes under vann. Jeg har prøvd dette med mobilen, men ikke nettbrettet. Begge er Xperia Z-serien.

Luker som åpnes lett er irriterende, men om du ikke skal bruke den i badekaret, er det neppe et stort problem.

Må ikke være vanntett, men må tåle mer vann enn de to jeg har testet tidligere (som har avgått med døden).

Om det er pedagogisk riktig eller sunt å la barnet på potta se på video i stedet for å konsentrere seg om å trykke, er et annet spørsmål.

Det tar fort litt tid å komme i gang, så vår erfaring er at underholdning på video er greit lokkemiddel til å sitte den tiden som trengs etter at vi har lest "Kaptein Sabeltanns pekebok" for 2873 gang. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har det nettbrettet, og jeg har skyllet det under springen et par ganger når det har blitt ekstra skittent. Og det har gått fint. Generelt er jeg veldig fornøyd med det. Fin design og veldig lett.

Jeg har ingen problemer med at luker åpner seg lett, men jeg har vært bekymret for at luken over ladepluggen skal bli slitt. Jeg lader det jo tross alt hver dag. Så derfor har jeg akkurat kjøpt Sony sin ladekrybbe, da kan brettet lades uten å åpne noen luker.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med at luker åpner seg lett, men jeg har vært bekymret for at luken over ladepluggen skal bli slitt. Jeg lader det jo tross alt hver dag. Så derfor har jeg akkurat kjøpt Sony sin ladekrybbe, da kan brettet lades uten å åpne noen luker.

Det var spennende, absolutt en god tanke.

Nå startet faktisk Acer B1 opp igjen, men det er vel kun et tidsspørsmål før den tar kvelden igjen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...