Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 I dag ble et stort skritt tatt i livet mitt, kjøpt min første leilighet etter at jeg har "spinket og spart" mens jeg har bodd hjemme etter at jeg sluttet og leie. Fikk leiligheten hele 290 000 under opprinnelig prisantydning, skal dog sies at etter flere visninger lå den nå ute til 2,55, og jeg fikk den for 2,5 . Veldig fornøyd og det kribler i hele kroppen! Lenke til kommentar
RqO Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Håper du sjekket mulighetene for fiber etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Selvfølgelig, leiligheten er 2 år gammel, så fiber ligger klart i leiligheten, er bare snakk om å ta kontakt med nettleverandøren så er det OK Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Gratulerer! Hva skal du gjøre nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nå skal jeg til USA i 2 uker før jeg flytter inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå