Arodem Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Rad Crew fortsetter å mimre om de syv siste årene i ukens podkast. Les hele saken Lenke til kommentar
Lefthand Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det er kun en person som kan spille Nathan Drake i en spillefilm og det er Bradley Cooper Lenke til kommentar
MrRoffen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Angående Cookie Clicker fra forrige ukes podcast. Jeg hatt det gående i nesten 800 timer Har 18,684,000,000 i sek og alle oppgraderinger osv. Må bare si at jeg elsker podcastene deres. Perfekt til jobben eller skolen. En ting til. Dere burde få til en konkurranse eller noe lignende snart, ellers bra jobba Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Angående Cookie Clicker fra forrige ukes podcast. Jeg hatt det gående i nesten 800 timer Har 18,684,000,000 i sek og alle oppgraderinger osv. Må bare si at jeg elsker podcastene deres. Perfekt til jobben eller skolen. En ting til. Dere burde få til en konkurranse eller noe lignende snart, ellers bra jobba du er crazy! Hehe. Jeg kan love at vi skal ha konkurranser snart! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Angående Cookie Clicker fra forrige ukes podcast. Jeg hatt det gående i nesten 800 timer Har 18,684,000,000 i sek og alle oppgraderinger osv. Må bare si at jeg elsker podcastene deres. Perfekt til jobben eller skolen. En ting til. Dere burde få til en konkurranse eller noe lignende snart, ellers bra jobba WOW. Jeg har "bare" 8.2 milliarder per sekund jeg. Alle oppgraderinger så langt jeg vet om. Har ikke dukket noen nye opp på lenge. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Har ikke all verdens tro på kontrolleren til Valve om den blir som vi ser her. Mulig jeg tar feil nå da jeg ikke har prøvd den, men jeg liker fysisk respons på det jeg gjør. At fingeren skulle skli over en plate, mmmm. Synes ikke det fungerer supert med onscreen kontroller på touchscreen i alle fall. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Har ikke all verdens tro på kontrolleren til Valve om den blir som vi ser her. Mulig jeg tar feil nå da jeg ikke har prøvd den, men jeg liker fysisk respons på det jeg gjør. At fingeren skulle skli over en plate, mmmm. Synes ikke det fungerer supert med onscreen kontroller på touchscreen i alle fall. Den skal gi haptisk tilbakemelding eller hva det kalles. Det vil si den vibrerer i takt med bevegelsene og skal føles som en fysisk stikke. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Den skal gi haptisk tilbakemelding eller hva det kalles. Det vil si den vibrerer i takt med bevegelsene og skal føles som en fysisk stikke. Jo, men fingeren vil fremdeles skli på en plate selv om det vibrerer. Men som en gammel mann kan jeg fort være gammeldags her Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jo, men fingeren vil fremdeles skli på en plate selv om det vibrerer. Men som en gammel mann kan jeg fort være gammeldags her Er "gammel mann" selv så er skeptisk jeg også. Vi får teste det ut når det kommer Lenke til kommentar
reyh Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Linken til Rad Crew: Episode 141 fungerer ikke. Og, har dere fjernet den lille avspillingsboksen som brukes i nettleseren? Lenke til kommentar
VikingEgg Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Kan noen skrive hvem de fem beste hovedpersonene ble? Jeg finner ingen link eller play-knapp til podcasten. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Kan noen skrive hvem de fem beste hovedpersonene ble? Jeg finner ingen link eller play-knapp til podcasten. http://www.radcrew.net/show/rad-crew-142 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå