Joachim_F Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 I Pulsar: Lost Colony er du mannskap ombord på et romskip. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Som en scifi nerd høres det her kanon ut 1 Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Høres orginalt ut og liker ideen. Håper bare at et så lite selskap klarer å gi spillet en såpass stor skala som det fortjener. 1 Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nå får jeg noen virkelige Firefly-vibes... RÅTT! 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Støttet spillet. Check. Lenke til kommentar
Edgeworth Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Multiplayer roguelike in space? Beste spillkonseptet jeg har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 For mange år siden kom jeg med ett 100% kliss likt spillkonsept men fikk aldri noen til å støtte meg. Det er rått at noen fikk det til. Dette skal støttes av meg iallefall. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ser interessant ut, men jeg er litt skeptisk til teamet ut fra beskrivelsen. De høres ikke veldig erfarne ut? Nuvel, har noen dager til før jeg må bestemme meg for om jeg skal backe prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå