Gå til innhold

Illuminati, frimureri og satanisme.


Anbefalte innlegg

Nei de er ikke ubetydelige i forhold til konspirasjonen. Det virker ikke at du har satt deg inn så mye som du påstår i forhold til de spørsmål og kommentarer du kommer med.. Tror du bare skrøt litt på deg der for å virke som at du vet mer om det enn du gjør.

 

Jeg er fascinert over at du ikke svarer på innvendingene mine, hvorfor er dette viktig? Dette er en ubetydelig faktor iforhold til:

 

Aktører:

 

Hvilke personer?

Hvilke organisasjoner?

Hvilke bedrifter?

 

Motivasjon:

 

Hva er endemålet?

Hvorfor er det endemålet sannsynlig?

Ser vi eksempler på ting idag som kan være motivert av dette?

 

Virkemidler:

Hvordan kan disse aktørene nå målene sine?

Hvilke virkemidler bruker de?

Har vi eksempler på virkemidler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest fordi jeg ikke hæler å skrive mye for uansett hvor mye energi og tid og stoff jeg bruker på å svare deg så vil du bare slå det rett ned, du er på "krigsstien" og er ikke åpen for å forandre mening på dette, uansett hvor overbevisende ting jeg kommer med. Så lang fartstid har jeg hatt på både dette og andre forumer til å forstå nå, det har jeg lært.


Så jeg gidder rett og slett ikke. For jeg vet det er til ingen nytte..

Lenke til kommentar

Jeg legger ut det jeg ønsker når jeg ønsker det, om noen lurer på noe så er det bare å spørre men det er opptil meg om jeg ønsker å svare eller ser om det i det hele tatt er vits.


Jeg gidder heller ikke snakke til fanatiske religiøse om evolusjon, for jeg vet at uansett så vrir de det om til noe annet. samme prinsipp her. Det er vel det dere tenker om meg og.


skal legge ut mer litt senere, men akkurat nå har jeg ikke sjans til å sitte og finne eksempler på det jeg har sagt.

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

Jeg legger ut det jeg ønsker når jeg ønsker det, om noen lurer på noe så er det bare å spørre men det er opptil meg om jeg ønsker å svare eller ser om det i det hele tatt er vits.

 

 

Jeg gidder heller ikke snakke til fanatiske religiøse om evolusjon, for jeg vet at uansett så vrir de det om til noe annet. samme prinsipp her. Det er vel det dere tenker om meg og.

 

 

skal legge ut mer litt senere, men akkurat nå har jeg ikke sjans til å sitte og finne eksempler på det jeg har sagt.

hvorfor må liksom artistene selge sjela til djevelen hvis de skal bli populær og tjene mye penger ? :p

djevelen er vel en metafor for at plateselskapene tar mest av pengene de tjener osv

han angus jones mente at djevelen sto bak two and a half men, fordi at det er stygt språk og at det strider mot kristendommen eller noe sånt :p

Lenke til kommentar

Ja djevelen betyr nok faktisk djevelen, altså satan, Lucifer. Men plateselskapene styres av satanister også.

Flere av kjendisene innrømmer at de har solgt sjela si for penger/berømmelse. Jay Z er tilhenger av Aleister Crowley, som mange andre kjendiser/artister er. Jævlig rart at han som er samme DEN kristne kjerringa (Beyonce) er angivelig satanist? Det er fordi hun selv har solgt seg også.

Å selge sjela si innebærer visst at man skriver navnet sitt i blod på en kontrakt f.eks og den slags tull.


Nå snakker jeg kun utifra meg og egne tanker og hva jeg har lest andre også har kommet frem til.

Her er et klipp av noen som sier det rett ut.

http://www.youtube.com/watch?v=yDM7D1teDco

Lenke til kommentar

Mest fordi jeg ikke hæler å skrive mye for uansett hvor mye energi og tid og stoff jeg bruker på å svare deg så vil du bare slå det rett ned, du er på "krigsstien" og er ikke åpen for å forandre mening på dette, uansett hvor overbevisende ting jeg kommer med. Så lang fartstid har jeg hatt på både dette og andre forumer til å forstå nå, det har jeg lært.

 

 

Så jeg gidder rett og slett ikke. For jeg vet det er til ingen nytte..

 

Slå det rett ned? Jeg gir deg muligheten til å utbrodere de tingene som er høyst relevante for å sannsynliggjøre denne konspirasjonen, du velger å ignorere det og legge inn all fokus på artister. Hvorfor er artistene og symbolikken viktigere enn de faktiske aktørene og hva de gjør og ønsker?

Lenke til kommentar

se på denne satanist hora av en artist vi har idag. Henne blir forgudet av unge folk.

Se på hvor tydelig hun promoterer satanisme. Det er jo utrolig at vi har kommet til det punktet at hun kan ha en orgie i kirka (jeg driter fullstendig i kirka jeg altså, men nå snakker jeg om hva verden pleide å tåle) uten at man løfter et øye engang..

Her har vi alt. Pyramiden, øye, opp ned kors, pentagram osv.

 

http://www.youtube.com/watch?v=NOubzHCUt48

Endret av Sukkertøy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi artistene representerer hva aktørene ønsker. De trekker i trådene og dukkene danser.

 

Hva aktørene ønsker?

 

Makt, penger og verdensherredømme. De ønsker a New World Order.

 

Hvordan representerer artistene hva de ønsker?

 

Makt, penger og verdensherredømme er en floskel.

 

Hvordan oppnår de makt? Er det makt i symbolikken og populærindustri? Hvordan utøves den makten?

Får de pengene sine fra populærindustrien? I såfall hvordan er dette et problem?

Verdensherredømme? Ja, jeg har hørt dette før, jeg har fortsatt tilgode å høre hvorfor eller hvordan de skal innføre dette.

 

A new world order er som å si at en resturant ønsker en ny meny, hva er på menyen?

 

se på denne satanist hora av en artist vi har idag. Henne blir forgudet av unge folk.

 

Satanisthora? Noe sier meg at du ikke bryr deg så lite om religion som du gir inntrykket av. Ingen i deres rette sinn ville kalt noen for en "satanisthore" uten å være religiøs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...