fotogigen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nattens nordlys på Sunnmøre.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kjempe vakker bilde Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Detter er bare helt rått! Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 DAGENS BILDE: Dette blir riktignok det andre nordlysmotivet blant Dagens bilde denne uka, men hva gjør vel det? Nordlys er morsomt å fotografere og fascinerende å se på. Først og fremst: for noen farger! Jeg stemmer i med Jarle, dette er bare helt rått. Med den lange eksponeringen har du også fått lyst opp omgivelsene og dermed bader både svaberg og jorder i et nærmest utenomjordisk grønt lys. Et besnærende og vakkert nordlysfotografi. Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Gratulerer med dagens! God komposisjon og exponering Når det kommer til beskjæring av disse typer bilder er det altid et spørsmål om hva trekker mest oppmerksomhet, om horisonten og suget i bilde er målet trenger dette bilde et kutt i himmelen, men nå er jo det der action er så spørsmålet er jo om hvor mye oppmerksomhet det klarer å dra til seg før man skal legge vekt på forgrunn. I dette tilfellet mener jeg det er rom for et kutt ned til der action er, det vil også skape mere dybde. Jeg har falt i denne beskjærings fella selv mange ganger ! Men dette er jo bare små pirk fra min side Mvh Tommy Lenke til kommentar
Morten Syreng Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Flott bilde og fine farger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg