Gå til innhold

Elkjøp har skjerpet seg?

Anbefalte innlegg

det virker som at Elkjøp har tatt opp konkuransen me webshopsa litt har hatt noen gode priser i det siste tenker særlig på hercules9800pro til 3,5 k og en Dvd brenner til under tusingen. hadde egentlig vært kult hvis elkjøp kunne ha blitt et seriøst alternativ til å kjøpe på nettet.(noe jeg egentlig aldri har trodd) bra at Hardware kunskapene er på plass for de fleste elkjøp folka synes jo at geforce4mx200 er et bra skjermkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp taper nok en del penger på det stuntet de kjører på ... Prisene er langt under de man finner hos f.eks Norek / SMG og andre norske importører. Greit at Elkjøp (med ElGiganten i Sverige, Giganti Finnland osv) har stor makt hos produsenter ... men det finnes grenser?

Spørsmålet er om de klarer å holde prisene framover...

Lenke til kommentar

Noen som vet om kortene hos Elkjøp er bundlet på samme måte som f.eks hos Komplett?

Elkjøp er store nok til å kunne be produsentene om en "lite"-versjon av kortene uten bundle - og da burde det være mulig å få kortene rimeligere.

Jeg irriterer meg alltid over å kjøpe et kort som har en drøss av spill jeg allerede har eller ikke er interessert i... Spillene som følger med koster penger, og jeg ville heller ha betalt 100kr mindre for kortet UTEN all dritt som følger med :-?

Tviler på at jeg kommer til å kjøpe hardware på Elkjøp med det første - men begynner de å ta inn mer og mer hardware slik at de har et komplett utvalg til en pc hjelper det jo...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...