BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg skal ha noen høyttalere til Pc nå i og med at jeg syntes at integrerte høyttalere i Pc`en blir for daut. Noen som har ett tips til høyttalere? Prisen skal være på rundt 50-150 kroner :-) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Link? Hvor mye koster de? Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/headset-og-hoyttalere/MUSICANGELBLU/music-angel-friendz-oppladbar-hoyttaler-bla Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Litt for dyre dessverre. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg ville nok brukt en 50 lapp mer og kjøpt en slik. God lyd og batteriet varer leeenge! Er jo ikke snakk om så store summer uansett Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Nja, du har kanskje rett i det Jeg får tenke litt på det Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Blir nok en Angel nå ja Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 50-150kr holder vel omtrent til å kjøpe deg like kjip papplyd som du har fra før. Greit nok at noen ikke bryr seg om lydkvalitet, men om målet er å forbedre lyden, så må man i det minste gå ut av prisklassen man har fra før, ellers forsvinner jo poenget. Å ta seg en tur til elkjøp eller slikt for å høre kan jo være fordelaktig? (om ikke selve transporten koster like mye som høyttalerene da, noe det ville gjort for meg i den prisklassen)200kr er nok noe du bør se på som et absolutt minimum om du skal et greit steg opp fra noen integrerte høyttalere. Sånn at man faktisk får et greit skille. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Må nok skuffe noen kanskje å si at det ble Logitech Z130 høyttalere! Er strålende fornøyd med de til den prisen... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Ja, det er vel det viktigste. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå