Jan Egil Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Blåtime i fjæra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hei, Jan Egil. Lyskvaliteten i skumring og daggry ("den blå timen") har en særegen kvalitet, og i bildet har du fått fram dette lyset svært bra, synes jeg. Forgrunnen virker imidlertid forstyrrende, på grunn av tangvaser, skjell og steiner i ulike størrelser. Jeg synes også at det er for mange forstyrrende elementer i bildet for øvrig, og "den gode stemningen" uteblir, etter min oppfatning. Jeg ville nok ha foretrukket å bruke et tele("zoom")objektiv, framfor 17-40-objektivet, for da å kunne velge et utsnitt med færre forstyrrende detaljer. Jeg har ikke erfaring eller kunnskap nok til å uttale meg skråsikkert om det som er nevnt ovenfor, - så jeg vil presisere at det er min subjektive oppfatning ! Vennlig hilsen Albert Andersson Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Hei Albert! Takker for konstruktiv kritikk av bildet mitt! Nei, det er få eller i ingen forunt å sitte på sannheten når det gjelder bildekritikk. Det er jo noe av det som gjør denne hobbyen så fasinerende. Uansett, dine tilbakemeldinger er konkrete og velment, og jeg tar de med meg i arbeidet for å ta enda bedre bilder. Det er supert det engajementet du har her på dette nettstedet! :-) Mvh Jan Egil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg