annonymfyr:P Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hei, i det siste har jeg måtte klipt en god del bilder som liksom er prt scr da at jeg bare vil ha en liten del av bilde. Jeg er helt rar når det kommer til pc så jeg er helt grønn på dette men går det på paint at jeg f.eks skal ta bort hele linja på toppen av internett sia og oppgavelinja så liksom klipper jeg ut den delen jeg vil ha? Går det på paint, hvordan isåfall? xD Jeg føler meg litt dum når jeg spørr men. BTW vist det ikke går på paint et det et gratis progg som kan gjøre den jobben alene lett liksom pluss kanskje å tegne litt på bilde om nødvendig? xD Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Funker fint i paint.. Marker det du vil klippe ut, trykk Ctrl+XVelg nytt bilde, og trykk Ctrl+V Fint tips er å holde inne ALT når du trykker på PrintScreen, Da tar den bare bilde av vinduet som er aktivt. Lenke til kommentar
annonymfyr:P Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Funker fint i paint.. Marker det du vil klippe ut, trykk Ctrl+X Velg nytt bilde, og trykk Ctrl+V Fint tips er å holde inne ALT når du trykker på PrintScreen, Da tar den bare bilde av vinduet som er aktivt. Omg nå følte jeg meg dum, men ja takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå