EvilSeagull Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Ingen grunn til bekymring. Jeg skal ikke lage en bombe eller utslette verden Jeg vet knapt hva det er for noe Endret 2. oktober 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg vet knapt hva det er for noe Så hva skal du med det? 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Skal du ha det i maten eller skal du strø veien med det? 3 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Så hva skal du med det? det blir mellom meg og kalsiumkloriden ;p Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Da vil vi ikke hjelpe deg. 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kan du ikke bare kjøpe strøsalt? 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg tør ikke å gi deg noen info hvis du ikke vil si hva det skal brukes til 1 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) det blir mellom meg og kalsiumkloriden ;p Right back at you then. Fra spøk til alvor: selvom jeg hadde villet fortelle deg hvor du får tak i det ville det mest sannsynlig ført til advarsel fra de store forum-guder. Du er på helt feil sted for et slikt spørsmål. Endret 2. oktober 2013 av Vizla 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) "Isfritt" fra Jula er ihvertfall 94% CaCl2 Refillposene til fukslukern på Biltema også. Spørsmålet er hva du skal ha det til, for ulike formål trenger ulike kvaliteter. Ville ikke hivi noe fra disse to kildene i ølen min for å si det sånn. (brukes for å justere ph) Endret 2. oktober 2013 av multisync Lenke til kommentar
KentJohanEgil Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hei folk som har peiling på kalsiumklorid. Jeg skal bruke dette stoffet under ostelaging men klarer ikke å finne noen sted hvor jeg kan kjøpe mindre mengder, på apoteket måtte jeg kjøpe et kilo for tusen kr. Noen som har noen tips om hvor jeg kan gå? (bor i bergen). evt er det noen som vet om det issaltet de har på Jula er trygt å ha i mat? jeg skal bruke 1/8 av en teskje ril flere hundre gram ost. Hjelp settes veldig pris på. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) 19 kr for 30 gram, evt andre kvanta der inne også til en helt ok pris. http://bryggeland.no/calcium-chloride-30gram-e509.html 1000kr kg på apoteket er helt sykt. De skal bare ha en hundrelapp for det som er beregnet for vannbehandling under ølbrygging Endret 8. november 2013 av multisync 1 Lenke til kommentar
Rolf Eng Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Jeg har kjøpt det på Felleskjøpet, 75 kr for en sekk for noen år siden, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå