Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg syk eller pervers? NB! sterkt innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei jeg mente ikke jeg ville la meg trampe i hjel, selv om jeg har fantasert om det også (huff). Men jeg har et tramplingfetish ja, og har blitt tråkket på noen ganger. Det har gått så langt at jeg fikk knekt et par ribben en gang, men det er det hele.

Men det jeg mente, var at jeg gremmes av å tenne på en sånn historie fra virkeligheten. På den ene siden er tanken på at hun har drept til og med barn på den måten så grotesk, at det gjør jeg får problemer med at jeg finner det opphissende. Så opphissende at jeg altså med iver leter etter mer stoff om det.

Nei, jeg synes ikke det er greit bare jeg liker det. Føler at jeg bør gå i meg selv å jobbe med det kanskje. Å gå til behandling tror jeg ikke går, for jeg hadde ikke klart å fortelle noen i RL at jeg tenner på det der. Ikke en lege eller psykolog bake fire vegger en gang kunne jeg beskrive noe sånt til. Ikke om jeg var full en gang.

Du har jo allerede tatt det opp her og fått forståelse for symptomet. Jeg kan garantere deg at hos en psykolog er det "unormale" dagligdags kost, og du er en av mengden uansett hvordan du føler deg. De fleste er redd for å bli dømt, men blir overrasket når de blir møtt med forståelse og et ønske om å finne ut hva som er de underliggende mekanismene for dette slik at man forstår det og kommer seg videre. Det å leve ut disse tingene har jo som du selv har merket hatt negative konsekvenser for deg helsemessig.

For meg virker dette som en seksualisering av underkastelse og vold, og dette er mye mer vanlig enn du tror, det er bare det at det for det meste holdes skjult. Mennesker har mye av de samme reaksjonsmønstrene etter ting de har blitt utsatt for eller lært og gjort til sitt eget.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...