smort1 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Beautiful day! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hei, SveinMM. Det er første gang jeg kan huske å ha fått et inntrykk av det som på våre kanter ofte kalles "Røkkeløkka", om jeg ikke tar feil ! Det ser ut til å være et fenomenalt og monumentalt byggverk, - og for en beliggenhet !! Frodig og vakkert, - her har både naturen og finansmenn vært spandable ... . Bildet er praktfullt, og gir et meget godt inntrykk av den skjønnheten Molde er kjent for ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Hei, SveinMM. Det er første gang jeg kan huske å ha fått et inntrykk av det som på våre kanter ofte kalles "Røkkeløkka", om jeg ikke tar feil ! Det ser ut til å være et fenomenalt og monumentalt byggverk, - og for en beliggenhet !! Frodig og vakkert, - her har både naturen og finansmenn vært spandable ... . Bildet er praktfullt, og gir et meget godt inntrykk av den skjønnheten Molde er kjent for ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker så mye, Albert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg