Mr. President™ Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Jeg foretrakk Klopp foran Moyes, men jeg tror og håper at det vil bli bedre etterhvert. Endret 3. oktober 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Det er forskjell på å ville ha Moyes ut og å være misfornøyd med jobben han har gjort så langt. Jeg er så til de grader misfornøyd så langt. Kjip fyr, kjip spillestil. Men det kan forandre seg om han blir litt tryggere på seg selv. Fortsetter dette i et år til bør vi få inn en kar før januarvinduet 2015. Er grenser på hvor lenge man kan ta til takke med middelmådighet når forutsetningene for å lykkes er så gode som de er. Sier forøvrig ikke at Moyes må vinne ligaen denne sesongen, men å være trygt innenfor topp 4 bør være et minstekrav. Klarer han ikke det blir det jævlig tøft neste sesong også. Toppspillere vil spille CL, og det er nettopp toppspillere vi trenger. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg var "tja" til Moyes. Aldri sett på ham som en "sprudlende manager". Håpte på Klopp, fantaserte lett om Laudrup, tenkte litt på AVB, og forventet Moyes. Mourinho har hatt for mye tull i media, og Guardiola var alt klart for Bayern. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Mine "krav" til Moyes er så enkelt som at vi klarer minst 4 plass i ligaen. Før sesongen ville jeg sagt minst 3 plass, men ting ser mørkere ut for tiden. I tillegg så skal vi videre fra gruppespillet i CL. Alt annet er fiasko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå