Stonemeister Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Korleis er 1-1 på bortebane mot Shaktar krise? Uavhengig av spillet til United så er dommeren totalt clueless. Og når det gjelder spillet til United: - Gir bort ballen gang etter gang. - Går ut med defensiv kampplan prøver å trygge inn 1-0 når scoringen kommer. 90 minutter med trykk måtte ende med scoring imot etter hvert. - Når utligningen kommer gjør ikke Moyes NOE som helst for å jakte scoring. Ett bytte kommer, og det er Jones etter at tilleggstiden kommer. - Elendig fra alle offensive spillere. Van Persie er forståelig nok totalt vekke i og med at midtbanen tydeligvis ikke klarte å bestå Tines fotballskole en gang. Totalt katastrofalt pasningsspill og null tilstedeværelse på vingene. Shakthar er kanskje det beste laget i gruppen vår, og det er vanskelig å spille borte mot øst-europeiske lag, og sånn sett er kanskje uavgjort akseptabelt, men måten vi gjør det på er helt elendig. Hadde Moyes gått ut med en positiv kampplan og satset på å vinne kampen hadde vi gjort det lett. En United-manager skal ikke gå for noe annet enn tre poeng. Everton-mentalitet er det ikke plass til i en klubb som dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kan alltid trøste oss med at vi har bpl's beste keeper og at Englands gullgutt har tabbet seg ut for 472. gang. Har United kjøpt Mignolet? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Fikk bare sett de siste 20 men lurer på en ting. Hvorfor sitter Kagawa på benken mens Giggs løper rundt utpå der? Skjønner det faen meg ikke. Rafael var frisk hvertfall. Det er positivt. Fordi det så ut som vi skulle ro det i land, så da kan Giggs like gjerne få rekorden nå, slik at vi ikke risikerer å ende opp med at han ikke får kamprekorden fordi vanskeligere kamper kommer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Har United kjøpt Mignolet? Det var snakk om den beste keeperen i PL, ikke Liverpool Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Mener fortsatt at Moyes trenger tid, men herregud, tar ikke så lang tid å begynne å spille offensiv fotball. Han tror vel at han fortsatt er i Everton og trenger å spille defensivt mot ethvert lag han møter i Europa. Og selv enhver idiot ville ha sett at midtbanen vår er elendig og roper etter Kagawa. Han ute av form ville ha vært en forsterkning... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Moyes kan få all tid i verden - attraktiv angrepsfotball kommer United aldri til å spille under ham. Nå skal ballen koses på i forsvar, før vi dunker langt. I januar hentes Baines for £30M (vi har vel for lengst gått ut og sagt hva budsjettet er på mannen), så kan han dunke ballen mot Fellaini. Fellaini skyter ut rumpa og bryster ballen ned. Alle andre angrep skjer som følge av "sivil ulydighet". Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Har United kjøpt Mignolet? 5 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Vel, hvis vi fortsatt spiller sånn kjedelig fotball litt lenger fram i tid (1-2 sesonger), så kan jeg se for meg at jeg blir mer kritisk. Vil ikke ende opp som det neste Stoke. Håper han forstår at det ikke går ann å vinne ligaen ved å spille sånn. Endret 2. oktober 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 God kamp av United, strålende fornøyd med 1-1. :-) Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det var snakk om den beste keeperen i PL, ikke Liverpool Mignolet er IMO en av verdens absolutt beste keepere, så det er ingen skam at en spansk 22-åring fortsatt står bittelitt tilbake for han. Ang kampen; Shakhtar er et bra hjemmelag. Sa ikke kommentatoren at de hadde tapt én av sine siste 51 hjemmekamper? Uavgjort er helt ok i det som sannsynligvis var gruppas vanskeligste kamp. At United ligger kontrollerende og spiller ganske kjedelig på bortebane i Europa burde vel ikke være en nyhet for noen og enhver. Nå ligger vi godt an i gruppa. Tar vi seks poeng mot Sociedad er vi mer eller mindre klare for sluttspillet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Mignolet er en strøken spiller. Utvilsomt en av de beste i ligaen. Dævva forøvrig sjæl av innlegget til Daniel. Angående kampen i går. Sprøtt at noen mener dette er en "Moyes-greie". Har dere virkelig så skabbete hukommelse at dere ikke husker Fergie i Europa? Dette er jo textbook Man Utd. Forøvrig er jeg enig i at Moyes' kampplan i går var horribel. Byttene var helt krise. Men alt i alt så dette like mye ut som en vanlig CL-bortekamp under SAF. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Problemet er vel, for mitt vedkommende i hvert fall, at jeg ikke vil ha en manager som prøver å kopiere SAF. Det vil Moyes, eller noen andre for den saks skyld, aldri kunne klare. For øvrig artig at Mignolet "pluteselig" har blitt ligaens beste spiller kun fordi han ble kjøpt av Liverpool. Var vel neppe noen av gutta boys her inne som mente det i fjor. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Var vel ganske stor enighet om at Mignolet var var best når vi skulle velge keeper til årets PL-lag forrige sesong. Tror ikke det var mange stemmene Reina fikk. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Mignolet er IMO en av verdens absolutt beste keepere, så det er ingen skam at en spansk 22-åring fortsatt står bittelitt tilbake for han. Har ikke sett mye på Mignolet i aksjon, men jeg tror at De Gea kommer til å være bedre når han er 25 år gammel enn det Mignolet er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Var vel ganske stor enighet om at Mignolet var var best når vi skulle velge keeper til årets PL-lag forrige sesong. Tror ikke det var mange stemmene Reina fikk. La nå Hoff leve i bobla si da. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hvilken keeper var det som ble stemt fram på PFA Team of the Year? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 ok med poeng borte, dårlig prestasjon hørte jeg, men latterlig at folk vil ha Moyes sparket pga 3tap! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hvem er det som vil det egentlig? Hører mange som sir at "folk vil ha han bort", men har tilgode å lese det andre plasser enn på DB og VG sine kommentarfelt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg vil ha ham bort. Hva er problemet med det? Jeg ville aldri ha ham til klubben i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja, men da er ikke du en av de som jeg hinter til. De som "støttet" han i starten, men endrer mening pga noen tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå