Alt-Ctrl Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Han spilte U21-kamp på mandag, forståelig at han ikke er med. Hva så? Hvis Moyes ville hatt han med er det ikke slik at U21 treneren kan si "nehei Moyes, han skal spille U21 kamp på mandag, så han må nok stå over Champions League. Sorrey." Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Er glad vi fikk han jeg. Tilfører laget noe vi ikke hadde. Kostet for mye, men United la opp til det selv. Grunnen til at mange er negative til han er vel fordi han IKKE er den stjernespilleren laget trenger. Dessuten mistet jeg og mange andre ganske mange prosent respekt for han etter kampen mot City. For der var han en giddalaus skilpadde. Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Nå streamer jeg online med en link som lagger av og til, og ikke har det den beste kvaliteten, men hittil har jeg KUN sett TRE pasninger framover av Clevern, og det var bare den ene som som nådde en medspiller, som var et par meter unna. De to andre var ikke i nærheten engang. Er helt latterlig av DM å bruke han og ikke Kagawa. Kampen er heller ikke noe å juble av. Et skudd på mål elns som ble mål, ellers ingenting å hoppe av sofaen for. Nesten hele sesongen har vært frustrerende, og ser ikke ut til at det skal forandres med det første. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Heldigvis har ikke du fler rettigheter til å bestemme det enn et foster. At Kagawa er "en 100 gang bedre spiller" enn en spiller i en helt annen posisjon er irrelevant. Er et jævla mysterie at folk som liker Manchester United kan mislike Welbeck. Jobber forøvrig utrolig bra defensivt hittil i dag også. Voldsomt så stor i kjeften du skulle være da. Ja jeg misliker welbeck, har jeg ikke lov til det? Nei jeg bestemmer ikke hvem som starter men jeg må da faen meg få lov til å ha meninger uten at du skal komme inn her og oppføre deg slik. Welbeck er i mine øyne en av de dårligste spillerne som har spillt for united de siste 10 åra. Endret 2. oktober 2013 av Apox 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Vi har jo spilt 10-1-0 etter at målet kom. Minner meg om Chelsea mot Barca/Bayern, bare vi spiller mot fuckings Shakhtar Donetsk! Halleluja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Ta innpå Kagawa da for helvete. Er jo gørrkjedelig å se på. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Mange som hyler etter Kagawa, syns ikke han har vært spesielt god de kampene har fått spilt så langt. PS: Ser ikke kampen EDIT: Med nærmere ettertanke er det vel ikke akkurat mange av uniteds spillere som har utmerket seg bra bortsett fra Adnan Endret 2. oktober 2013 av Nickless Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Giggs i oppvarming.. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Giggs i oppvarming.. Yes!!! Tipper det er akkurat det kampen trenger Litt fart på midten er alltid bra! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Hvorfor er det så latterlig mange brasilianere på dette laget? Hvem i helvete kom med ideen om å flytte fra deilige Copacabana til ekstremkulde i Ukraina? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Voldsomt så stor i kjeften du skulle være da. Ja jeg misliker welbeck, har jeg ikke lov til det? Nei jeg bestemmer ikke hvem som starter men jeg må da faen meg få lov til å ha meninger uten at du skal komme inn her og oppføre deg slik. Welbeck er i mine øyne en av de dårligste spillerne som har spillt for united de siste 10 åra. En av de dårligste spillerne de siste 10 årene? Alle har selvfølgelig lov til å mene hva de vil. Fortsatt veldig glad for at du ikke har noenting du skulle sagt mtp laguttak. 5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 En av de dårligste spillerne de siste 10 årene? Alle har selvfølgelig lov til å mene hva de vil. Fortsatt veldig glad for at du ikke har noenting du skulle sagt mtp laguttak. Det er helt greit, vi sofaeksperter forventer ikke å få velge laget uansett, men vi er glad i å ha meninger fordi. 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Hvorfor er det så latterlig mange brasilianere på dette laget? Hvem i helvete kom med ideen om å flytte fra deilige Copacabana til ekstremkulde i Ukraina? Svaret er enkelt: Penger. Som er ALT fotball handler om i disse dager. Endret 2. oktober 2013 av Nickless Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Korleis fekk Fellaini gult der? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Og på samme måte som han skal akseptere at du har meninger så gjelder da det deg også mtp hans meninger? Det er helt greit, vi sofaeksperter forventer ikke å få velge laget uansett, men vi er glad i å ha meninger fordi. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Wioh! Record Giggs! 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Og på samme måte som han skal akseptere at du har meninger så gjelder da det deg også mtp hans meninger? Har ikke nektet noen å ha meninger jeg. Bare reagerte på måten man får svar på når folk er uenige her inne. 1 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Den dommern her er heilt krise, den eine avgjering meir latterleg enn den andre. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Det måtte komme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå