Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Shakhtar Donetsk vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er glad vi fikk han jeg. Tilfører laget noe vi ikke hadde. Kostet for mye, men United la opp til det selv. Grunnen til at mange er negative til han er vel fordi han IKKE er den stjernespilleren laget trenger. Dessuten mistet jeg og mange andre ganske mange prosent respekt for han etter kampen mot City. For der var han en giddalaus skilpadde.

Lenke til kommentar

Nå streamer jeg online med en link som lagger av og til, og ikke har det den beste kvaliteten, men hittil har jeg KUN sett TRE pasninger framover av Clevern, og det var bare den ene som som nådde en medspiller, som var et par meter unna. De to andre var ikke i nærheten engang. Er helt latterlig av DM å bruke han og ikke Kagawa.

Kampen er heller ikke noe å juble av. Et skudd på mål elns som ble mål, ellers ingenting å hoppe av sofaen for. Nesten hele sesongen har vært frustrerende, og ser ikke ut til at det skal forandres med det første.

Lenke til kommentar

Heldigvis har ikke du fler rettigheter til å bestemme det enn et foster. At Kagawa er "en 100 gang bedre spiller" enn en spiller i en helt annen posisjon er irrelevant. Er et jævla mysterie at folk som liker Manchester United kan mislike Welbeck. Jobber forøvrig utrolig bra defensivt hittil i dag også.

Voldsomt så stor i kjeften du skulle være da. Ja jeg misliker welbeck, har jeg ikke lov til det? Nei jeg bestemmer ikke hvem som starter men jeg må da faen meg få lov til å ha meninger uten at du skal komme inn her og oppføre deg slik.

Welbeck er i mine øyne en av de dårligste spillerne som har spillt for united de siste 10 åra.

Endret av Apox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voldsomt så stor i kjeften du skulle være da. Ja jeg misliker welbeck, har jeg ikke lov til det? Nei jeg bestemmer ikke hvem som starter men jeg må da faen meg få lov til å ha meninger uten at du skal komme inn her og oppføre deg slik.

Welbeck er i mine øyne en av de dårligste spillerne som har spillt for united de siste 10 åra.

En av de dårligste spillerne de siste 10 årene? Alle har selvfølgelig lov til å mene hva de vil. Fortsatt veldig glad for at du ikke har noenting du skulle sagt mtp laguttak.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...