jodaneida Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Har merket di to siste dagene at jeg får vondt i nedre del av magen. Vil ikke kalle det smerte, men konstant ubehag. Har et sunt kosthold og trener omtrent hver dag, har ikke noen tegn til forstoppelse heller. Om jeg har feber eller ikke, det vet jeg ikke da jeg ikke har fått sjekket. Kan ikke være menstruasjonssmerter da jeg var ferdig med dette for en uke siden, må vel legge til at det kom ikke noe særlig med blod i forhold til hva det vanligvis gjør. Kjennes mest behagelig ut om jeg ligger på siden, men om jeg ligger på ryggen blir magen veldig vond eller om jeg sitter. Har nå i løpet av den siste timen begynt å føle meg kald nede til høyre i magen, om jeg kan si det på den måten... kjenner og hvis jeg prøver å trekke inn nedre del av magen så gjør dette veldig vondt. Vanligvis er ikke det noe problem. Tørr ikke helt å stikke til legen for å sjekke det ut da jeg enten må ha akutt time eller vente en hel uke... noen som kan ha peiling på hva som kan være galt? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ha, ha! Det er nok bare luft skal du se. Det minner meg veldig om luft i magen så når du trekker den inn så blir det verre og smerten endrer seg i forhold til hvordan du ligger. At du er kald i nedre del av magen er nok bare noe du tror og som kommer av angsten for at denne luften skal være noe alvorlig. Når det er luft så vet du hva du bør gjøre Prøv å få en natts søvn så ser du hvordan det er i morgen. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Er det noen sjanse for at du kan være gravid? Kan være festesmerter, og at du ikke hadde mens nå.. Festesmerter stikker ofte litt også. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ser at du har klikket løst på denne. Og jeg er er jo så nysgjerrig så jeg lurer rett og slett på hva problemet var Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ser at du har klikket løst på denne. Og jeg er er jo så nysgjerrig så jeg lurer rett og slett på hva problemet var Haha, kommet for å mobbe meg? xD Var nok luft ja.. men har liksom ikke følt at jeg har holdt inne noe luft så skjønte ikke det helt. Samtidig som at jeg har hatt en stor frykt i to dager nå for at jeg kanskje var gravid, overreagerte vel Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ha, ha Jepp, som jeg sa. Slike smerter som varierer av at du bytter stilling eller holder inne magen skyldes nesten alltid luft. Jeg har selv hatt det og da er det bare en ting som hjelper Å tro at du var gravid var å ta litt hardt i ja Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Ha, ha Jepp, som jeg sa. Slike smerter som varierer av at du bytter stilling eller holder inne magen skyldes nesten alltid luft. Jeg har selv hatt det og da er det bare en ting som hjelper Å tro at du var gravid var å ta litt hardt i ja Vil ikke påstå jeg tok for hardt i når det gjaldt å være gravid. Hadde sex for rundt en måned siden hvor jeg var litt sen med å ta p-pillen dagen etterpå, også hadde jeg uvanlig lite blødning sist jeg hadde mensen. I tillegg til litt oppblåst mage så blir man veldig nervøs Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ha, ha Joa, det er jo sant det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå