Gå til innhold

[Løst] Software for 2 skjermer


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei. Jeg har kjøpt meg to skjermer. Problemet mitt er at jeg ikke får til å få skjermbildet på den andre skjermen da jeg ikke har to HDMI utganger på GPU'en min. Er det mulig å koble en av skjermene til hovedkortet, og en til GPU'en?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

For å svare på spørsmålet: Normalt ikke. Vanligvis blir det integrerte skjemkortet deaktivert når dedikert skjermkort settes inn.

 

Har du skjemer med bare HDMI? Hva slags utganger har skjermkortet? DVI til HDMI vil vel funke...

 

Skjermene har bare HDMI og VGA... Har en adapter til fra VGA til DVI, men jeg vil egentlig bruke HDMI, da det er et bedre alternativ en VGA..

 

Er det ingen måte å gjøre slik at jeg kan bruke GPU og HK sammen?

 

Beklager at jeg bumpet etter 3 minutter, fy meg ja....

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Er det ingen måte å gjøre slik at jeg kan bruke GPU og HK sammen?

 

Tviler sterk, men du får se i manualen til HK. Ingen kan svare 100% på det uten å vite hva du har...

Og hvis det skulle gå så ville du vel fått temlig dårlig ytelse fra det integrerte skjermkortet, og da er det kanskje like greit med HDMI + VGA.

 

Men hvilke utganger har du på GPU?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Da er det vel ikke noe problem? En med HDMI-kabel og en med adapter/kabel fra mini HDMI eller DVI til HDMI.

 

Har nå en VGA med en DVI adapter, men men... :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva er egentlig problemet? Du kan jo bruke VGA med DVI adapter. Også kan du kjøpe "bedre" kabel senere (miniHDMI til HDMI eller DVI til HDMI).

 

Hvis det var veldig viktig at alt var helt klart så skulle du kjøpt nødvendige kabler sammen med skjermene...

 

Si det.. Jaja, nå funker det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...