croWman Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Har flere en meg lakt merke til hvor mange posts det har vært med " Det f@e$ dritthelvetes lydkortet virker ikke på grunn av at modemet mitt er blått og jeg er en dum 14 som syntes at pc er fett forde det støtte r irc ------ 2X amd2000+ ati 8500 600 gb scsi raid5 4 gb ecc ram surround prosjektor " Ellers er jo hver tredje post om AMD vs intell, eller warez! Jeg syntes det er ganske trist at kvaliteten nå snart er nede på nivå med VG sitt data-forum. Hva skjedde med de tider da man faktisk fikk noe fornuftig utavdisse sidene? Dette tror jeg blir en av de siste postene på HW jeg gidder lese. man får jo ingenting igjen for det lenger. Det har utviklet seg en ukultur på denne siden, noe som sikkert kommer til og vises i replys på denne posten, da det sikkert er noen som skal komme med en skikkelig lame kommentar bare for og bekrefte det jeg nettop har skrevet... :sad: :sad: :sad: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Må si meg enig i det her ang. kvaliteten på innleggene. De siste ukene har jo det tatt helt av med Warez-spørsmål og andre dustespørsmål som aldri burde vært stilt (her på dette forumet). Vet ikke om det er endel nye (yngre?) folk her (som er greit nok)som har lite å gjøre eller hva det er. Diskusjonene ang. AMD vs INTEL er jo HELT bak mål. Derfor overser jeg dem også. Også er det en generell negativ holdning blandt noen av "deltagerne" som smitter over på andre. Tror nok flesteparten av folkene her er hjelpsomme. Er ikke mangel på hjelp her. :smile: Står fast innimellom selv også så da er det en rask tur innom forumet så for jeg som regel svar på tiltale. Forumet til OcShoot har jeg også vært innom. Der skjer det som regel ingenting. Postene har stort sett stått stille siden før jul. Holder meg her - i kjente trakter. Er også innom gamle-forumet. Klarer ikke slippe taket helt. :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 "The September that never ended" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg