Nlklas Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hei Satt i en ny kjøler til prosessoren min i går, en Corsair Hydro H100i. Men har ikke noe programmer til å styre viftene med, de blåser i samme hastighet uansett hva jeg gjør, og siden jeg planlegger å klokke prosessoren, så er kontroll over viftene noe jeg bør ha. Tips til helst gratis software jeg kan laste ned? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Prosessoren skal styre viftene, ikke et 3.parts program, har du koblet viftene i riktig plugg? altså CPU fan plugg? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Er ganske usikker på dette her. Den pluggen som er sammen med strømledninga, satt jeg i noe som heter SYSFAN4. Kan det hende at den skal til den som heter CPUFan? Grunnen til at jeg satt den i SYSFAN4, er at den hadde 3 pinner, mens CPUFAN har 4. (Og pluggen har 3 hull) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Her er et program du kan laste ned Corsair Link: http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=111405 I tillegg må du plugge inn en USB-kabel til hovedkortet siden du har H100i. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Drit i om pluggen har 3 hull, CPU-kjøleren skal i CPU fan og sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå