Øystein.F. Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Forfattaren som har namngitt klassiske spelseriar blei 66 år. Les hele saken Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Triste nyheter. 66 år er ingen alder å vandre på. Hvil i fred, Tom! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Triste nyhet, en mann som har bidratt med mye innenfor taktiske skytespill. Nå er Tom Clancy-navnet på spill blitt såpass utvannet av Ubisoft. Før var Tom Clancy synonymt med kvalitetsspill innenfor den taktiske sjangeren, nå er det påklistrert alt og ingenting. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) No offense mot mannen, men spillmarkedet, slik det er i dag, vil sikkert ikke merke noe forandring pga dette. Endret 2. oktober 2013 av duppsko 1 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Utrolig trist. Har vært en av mine favoritt-forfattere i alle år. Ble senest ferdig med "Against all enemies" i går kveld. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Har alltid hatt lyst til å lese noen av bøkene hans, men ikke hatt tid. Trist da, men han lever videre i bøkene og de GODE GAMLE spillene. 1 Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 No offense mot mannen, men spillmarkedet, slik det er i dag, vil sikkert ikke merke noe forandring pga dette. Det er ikke det som er problemet her.. Problemet er at han gikk bort, han var en svært respektert mann innen taktiske skytespill og blir sett på som en legende i den sektoren + at å gå bort når man er bare 66 år gammel er svært trist! Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det er ikke det som er problemet her.. Problemet er at han gikk bort, han var en svært respektert mann innen taktiske skytespill og blir sett på som en legende i den sektoren + at å gå bort når man er bare 66 år gammel er svært trist! jojo, men dette er en spillside, da må man kunne diskutere hva dette gjør for oss i disse dager. Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Rest in Peace Tom Clancy, I will miss your work. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Dette er en trist nyhet! Hvil i fred! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Veldig trist. Jeg elsket spillene hans Red Storm selskap lagde på slutten av 90-tallet og begynnelsen av 2000-tallet. Tror Raven Shield var det siste flotte Clancy spillet, som virkelig var taktisk. Boka Rainbow Six er en av mine favorittbøker gjennom tidene. Jeg er ingen stor bokleser, men Rainbow Six brant jeg gjennom ganske kjapt første gang jeg leste den. jojo, men dette er en spillside, da må man kunne diskutere hva dette gjør for oss i disse dager. Han var med og opprettet et spillstudio, Red Storm Entertainment. De lagde Rainbow Six og Ghost Recon, som er store spillserier. Han har også skrevet en rekke andre bøker som har blitt remediert til spill. Det flere andre spill som er basert på Clancy-universet uten å være basert på noen bøker fra han spesifikt (slik som Splinter Cell). Nå er han død.Hva har det å si at spillmarkedet "ikke vil merke" at han er borte? Endret 2. oktober 2013 av Hr. Jenssen 1 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Slutter meg til RIP. Bøkene var inspirasjonen til de beste taktiske spillene som finnes. Clear and Present Danger med Harrison Ford var også en kul film basert på det han skrev. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Mannen var en legende som forfatter. Satte sitt kvalitets stempel på bøker, film og spill. Rød oktober en av mine absolutt favoritt filmer. Rainbow 6 var bare helt utrolig når det kom! R.I.P Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Rest In Peace Clancy Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Trist. Husker godt alle timene i Rainbow six, med planlegging og utføring. Chaves Ding husker jeg en het. 1 Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 R.I.P. Har hatt det utrolig artig med Tom Clancy spill gjennom årene! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 RIP mr Clancy. Rainbow Six-serien (frem til Raven Shield) og det første Ghost Recon er mine favoritter gjennom tidene. Dessverre var det veldig synd at han solgte merkenavnet sitt til Ubisoft, noe som gjorde at de kunne klistre navnet hans på hvilke spill de ønsket og ga oss ned-dummede spill som Rainbow Six Vegas og de nyere Ghost Recon-spillene :/ Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 No offense mot mannen, men spillmarkedet, slik det er i dag, vil sikkert ikke merke noe forandring pga dette. Desverre har du helt rett. Ubisoft kjøpte Tom Clancy-navnet i 2008, så etter den tid har de kunnet putte navnet hans på hva enn de måtte ønske uten noen innblanding fra Clancy selv. I kveld skal Rouge Spear og Raven Shield re-installeres! "Tango down!" Rainbow Six-boken anbefales også på det sterkeste! Lenke til kommentar
CWH Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Triste saker. Har lest det meste han skrev før 2005. Nå er den kanskje ikke like aktuell i dag, og jeg er blitt eldre, men Red Storm Rising er en av de bøkene som har fascinert meg mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå