Quentin Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Skulle sende inn skjermkortet mitt, for det var fucka. Greit nok det. Leita frem det gamle AGP skjermkortet mitt, ATI RAGE kort, men oisann, det passa ikkje i AGP-sloten. Er det noe nytt de har begynt med eller? Altså flere AGP standarder på sloten.... Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 jepp,universal og en annen sak. Husker ikke nå hva som var hva men det koker no ned til volt eller no Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 jepp,universal og en annen sak. Husker ikke nå hva som var hva men det koker no ned til volt eller no Kankje er det den nye agp 3.0 standaren du tenker på? Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 nei,gamle agp standaren hadde 2 typer porter en som var hel dekkende og en som var delt på på midten Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Her ser man de forskjellige AGP standardene: http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcom...patibility.html Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dere får sende en pm til djplaya her og spørre hvordan det gikk når han testa mitt gammle agp kort. vell det passa ikke riktig vei så hansatte det i baklengs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå