Gå til innhold

Er man velkommen i MC klubber selv om man ikke er kriminell og har tattoveringer?

EvilSeagull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer vel an på hvilken MC-klubb, det. Finnes jo til og med kristne klubber. Og de vil vel helst IKKE ha kriminelle vil jeg tro. :p

Jeg gidder ikke joine en liten MC klubb for de tar bare småturer får jeg inntrykk av. Hva med f.eks hells angels og bandidos? Må man være kriminell der?

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke joine en liten MC klubb for de tar bare småturer får jeg inntrykk av. Hva med f.eks hells angels og bandidos? Må man være kriminell der?

Jeg svarte bare på det du spurte om, jeg. ;) Hva du gidder og ikke gidder, vet ikke jeg. Men vil du ha stadig kontakt med politiet, er det bare å melde seg inn HA eller Bandidos.... Men tror ikke du kommer inn der sånn uten videre.

HA og Bandidos er ikke en gjeng man bare drar på lengre turer med, for å si det sånn. ;)

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Ønsker du å være med på kriminelle "aktiviteter" da? Hvis ikke så er nok verken Hells Angels eller Bandidos noe for deg.

Jeg ønsker ikke å være med på kriminelle aktiviteter eller gang wars. Men samtidig vil jeg ikke være med i en mc klubb som har andakt og går i kirken. Finnes det ikke en mellomting? Noen som er store men også er for vanlige folk?

Lenke til kommentar

Jeg ønsker ikke å være med på kriminelle aktiviteter eller gang wars. Men samtidig vil jeg ikke være med i en mc klubb som har andakt og går i kirken. Finnes det ikke en mellomting? Noen som er store men også er for vanlige folk?

Det du egentlig spør om, er om det eksisterer klubber for vanlige folk...

Lenke til kommentar

Kjenner ikke til mange store som ikke er litt kriminelle. Men om du sjekker nærmiljøet ditt er det sikkert 5-6 mindre klubber du kan bli med i med bare 6-10 medlemmer. Er ofte koseligere det, og det hender ofte klubbene slår seg litt sammen (: Tar noen turer med 20 sykler liksom.
(Noe som ikke skjer med de klubbene som har blitt til gjenger)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...