EvilSeagull Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Er man velkommen i MC klubber selv om man ikke er kriminell og har tattoveringer? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kommer vel an på hvilken MC-klubb, det. Finnes jo til og med kristne klubber. Og de vil vel helst IKKE ha kriminelle vil jeg tro. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Kommer vel an på hvilken MC-klubb, det. Finnes jo til og med kristne klubber. Og de vil vel helst IKKE ha kriminelle vil jeg tro. Jeg gidder ikke joine en liten MC klubb for de tar bare småturer får jeg inntrykk av. Hva med f.eks hells angels og bandidos? Må man være kriminell der? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Ønsker du å være med på kriminelle "aktiviteter" da? Hvis ikke så er nok verken Hells Angels eller Bandidos noe for deg. Endret 2. oktober 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jeg gidder ikke joine en liten MC klubb for de tar bare småturer får jeg inntrykk av. Hva med f.eks hells angels og bandidos? Må man være kriminell der? Jeg svarte bare på det du spurte om, jeg. Hva du gidder og ikke gidder, vet ikke jeg. Men vil du ha stadig kontakt med politiet, er det bare å melde seg inn HA eller Bandidos.... Men tror ikke du kommer inn der sånn uten videre. HA og Bandidos er ikke en gjeng man bare drar på lengre turer med, for å si det sånn. Endret 2. oktober 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Ønsker du å være med på kriminelle "aktiviteter" da? Hvis ikke så er nok verken Hells Angels eller Bandidos noe for deg. Jeg ønsker ikke å være med på kriminelle aktiviteter eller gang wars. Men samtidig vil jeg ikke være med i en mc klubb som har andakt og går i kirken. Finnes det ikke en mellomting? Noen som er store men også er for vanlige folk? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ønsker ikke å være med på kriminelle aktiviteter eller gang wars. Men samtidig vil jeg ikke være med i en mc klubb som har andakt og går i kirken. Finnes det ikke en mellomting? Noen som er store men også er for vanlige folk? NAF har jo en klubb. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 NAF har jo en klubb. Blekkulfs trygg trafikk klubb ja 2 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Blekkulfs trygg trafikk klubb ja Du har faktisk rett. De har en MC klubb :o Jeg trodde du bare tulla Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Du har faktisk rett. De har en MC klubb :o Jeg trodde du bare tulla Den er helt ok stor, og jeg har hørt mange trivelige ting om den. De drar på korte og lange turer, og har fester av og til. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ønsker ikke å være med på kriminelle aktiviteter eller gang wars. Men samtidig vil jeg ikke være med i en mc klubb som har andakt og går i kirken. Finnes det ikke en mellomting? Noen som er store men også er for vanlige folk? Det du egentlig spør om, er om det eksisterer klubber for vanlige folk... Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Det du egentlig spør om, er om det eksisterer klubber for vanlige folk... Egentlig Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Svaret burde vel være rimelig åpenbart, da. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Svaret burde vel være rimelig åpenbart, da. Så NAF? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kjenner ikke til mange store som ikke er litt kriminelle. Men om du sjekker nærmiljøet ditt er det sikkert 5-6 mindre klubber du kan bli med i med bare 6-10 medlemmer. Er ofte koseligere det, og det hender ofte klubbene slår seg litt sammen (: Tar noen turer med 20 sykler liksom.(Noe som ikke skjer med de klubbene som har blitt til gjenger) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 NMCU har liste over MC-klubber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå