Patrikk Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Maskinen låser seg før jeg hører at den er helt ferdig med lasting ved oppstart. Noen eksperter her som vet hvorfor min PC avinstallerer språkpakke hver gang jeg slår på og av PC? Er dette som det skal være? Hvis nei; hvordan fjerner jeg denne avinstalleringen? Kan dette være en årsak til at maskinen låser seg? Lenke til kommentar
JohnsenJohn Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hei 1. Hvilket OS har du installert på data maskinen? 2. Hvor lenge har pcen oppført seg slik? kan du huske om du har gjort noe som kanskje kan ha ført til dette? 3. Når låser pcen seg? under windows loaderen? 4. Hvor gammel er pcen din? mvh John Lenke til kommentar
Patrikk Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Hei 1. Hvilket OS har du installert på data maskinen? 2. Hvor lenge har pcen oppført seg slik? kan du huske om du har gjort noe som kanskje kan ha ført til dette? 3. Når låser pcen seg? under windows loaderen? 4. Hvor gammel er pcen din? mvh John Vista Et par uker. Har ikke gjort noe (installert noe) som kan ha medført dette. Men har feilsøkt diverse, fant da i loggen "avinstaller : fjerning av språkpakke", dette står hver eneste dag ved start og stopp av maskinen, som eneste endring siste 14 dager. Ja, også av og til ved avslutning. 5 år. Endret 2. oktober 2013 av Patrikk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Rasistisk maskin kanskje? Liker ikke fremmedspråk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå