OHJohansen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Vil finne alle offentlige innlegg.Facebook skal gjøre monstersøket kraftigere Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 "monstersøket", trodde ikke prostitusjon var lovlig i norge lengre jeg..... 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hmm, synes det er rart å skrive "monstersøk" istedet for det egentlige navnet, grafsøk. Er det virkelig en måte å søke etter monster?? Jeg lurer på det hver gang HW skriver om dette, håper de kan finne ut av dette før neste artikkel kommer ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Man ser tilnærmingen mellom Itavisen og Hardware, as it happends... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hmm, synes det er rart å skrive "monstersøk" istedet for det egentlige navnet, grafsøk. Er det virkelig en måte å søke etter monster?? Jeg lurer på det hver gang HW skriver om dette, håper de kan finne ut av dette før neste artikkel kommer ut. Se der se, de har visst forandret det nå Tusen takk HW, liker at ting er minst mulig agurk, tomat er greit da. Lenke til kommentar
G Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Er det bare en metode å lagre database på, og spørre den på? Graph database Endret 3. oktober 2013 av G Lenke til kommentar
SVD Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ser man på det bildet der så er det helt klart at Mark Zuckerberg må være en drone! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå