Norish Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Hei,Jeg trenger et stativ, gjerne så billig som mulig. Problemet er at det er så veldig mange forskjellige stativer der ute og jeg har ikke peiling. Pris bør ikke overstige 1000 kr noe særlig, jeg har sett endel på vanguard Alta Pro 263 ab 100 til kr1169. Har sett noen reviews på dette stativet og de var veldig positive.Stativet vil bli mest brukt ute, og trolig bli med på noen fjellturer, liker også muligheten til å ta veldig lave bilder som vanguard stativet har. Men er det verdt prisen, eller kan jeg få bedre stativ til den prisen, eventuelt bør jeg bare gå for noe som Andersson CAT 2.0 til kr 499?Edit:Etter å ha sett litt mer rundt fant jeg denne også: Benro A300FN0, er endel lettere enn Vanguarden og litt mindre i sammenslått tilstand noe som kan være positivt på tur, men den er også endel lavere, "bare" 146 cm max, jeg er ca 185 og lurer på om dette muligens blir litt lavt. Endret 2. oktober 2013 av Norish Lenke til kommentar
TGB Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Husk at kulehode også er en del cm; ikke minst kamerahuset har normalt sett søkeren på toppen. Tror ikke 146cm er så helt ille for din høyde. Lenke til kommentar
Norish Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Kan hende du har rett, tok en målestokk og sjekket, det så ut til å bli i ganske perfekt høyde egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå