ehauger Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Sommeren var ikke bare lang, den var full av flotte fotografier. Forumbrukernes blikkskudd: Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Skal vel være blinkskudd, og ikke blikkskudd... Greit med en gjennomgang, men denne ble litt for minimalistisk kanskje.....(tre hele måneder og bare 16 bilder blir presentert).... Hadde gledet meg til slike fyldige gjennomganger som dere har laget tidligere med "Se brukernes beste xxxxbilder ; http://www.akam.no/artikler/?at[0]=32&t[0]=381 PS! Men det har vel kanskje med manglende ressurser/hastverk å gjøre....? PS! (2) Dette er ikke til forkleinelse for de få utvalgte, som alle er verdige i en slik presentasjon, men min favoritt av "alle" 16 er nok TorVidle med et "GhostShip-aktig bilde" i juli..... Endret 2. oktober 2013 av smort1 Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Mange bra bilder her , TorVidles er min favoritt. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 PS! Men det har vel kanskje med manglende ressurser/hastverk å gjøre....? Vi hadde fem måneder å gå igjennom og foretrakk å gjøre det på dette viset fremfor å hoppe over noen måneder. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Vi hadde fem måneder å gå igjennom og foretrakk å gjøre det på dette viset fremfor å hoppe over noen måneder. Så da har det med ressurser å gjøre..... Synd, det da! Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Alltid hyggelig når noen liker bildene mine, så takk Tor Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Morsomt, jeg la ikke merke til før nå at min (avdøde ) ekornvenn ble foreviget i denne artikkelen. Det setter hun sikkert pris på oppe i nøttehimmelen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg