o0Hawk0o Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har et Radeon 9800pro sapphire atlantis med 256 DDr-2. Tweaker programet som jeg bruker til skjermkorte er Red line. Men i den menyen der man kan drege opp den linjen med ram speeden. Kan man bare drege den ned. Hvordan kan man overklokke skjermkorte da? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 powerstrip burde vel funka til 9800 tror jeg søk på google. det er et utmerket program! Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan man ha flere tweaker program samtidig på pcen Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan man ha flere tweaker program samtidig på pcen Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan jeg ha flere til å starte når jeg starter windows da, uten at det blir noen problem? Foresten er det noen som bruker redline tweaker. På Redline (min isåfall) kan jeg bare drege minne og coren nedover ,og ikke oppover.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå