Gå til innhold

Tradisjonell sushi i Oslo

code

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den beste sushien jeg vet om i Oslo til en relativt rimelig penge (110-140) er Samurai Sushi i Kolstadgata 17 på Tøyen. Der vet de hva de driver med og har dessuten god vegetarsushi, dersom du kjenner noen idealister som også må ha mat. Jeg synes interiøret virker klassisk japansk, om det er det du er ute etter. Ellers er jeg fast kunde hos Happy Sushi i Universitetsgata 2 (inng. Pilestredet), i Sentrum og på Sagene Sushi Deluxe i Bentsegata 2, på Sagene. På de to siste koster vel en middag 100-120, men interiøret er ikke like spennende.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Grunnen til jeg spørr, bortsett fra at jeg digger sushi, er vel at jeg akkurat så en dokumentar om en 3-misilin stjerne sushi Resturante i Japan. Måten dem solgte sushi var så tradisjonell, og tenkte det kanskje var noe lignende i O-store-Oslo.

Lenke til kommentar

Grunnen til jeg spørr, bortsett fra at jeg digger sushi, er vel at jeg akkurat så en dokumentar om en 3-misilin stjerne sushi Resturante i Japan. Måten dem solgte sushi var så tradisjonell, og tenkte det kanskje var noe lignende i O-store-Oslo.

Da er det nok Alex som gjelder, har ikke spist der selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alex sushi er veldig bra!

Der er alle kokkene ordentlige sushikokker, dvs de har 7års utdannelse i faget.

Har vært der ett par ganger selv, det er dyrt, men jeg syns det er hyggelig å spandere det på seg en gang i blant.

Har hørt mye forskjellig ang hvor "bra" Alex sushi er, alt fra beste sushi restaurant utenfor Nippon til beste i nordeuropa, men det er uansett veldig bra og verdt en tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...