faceskin Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) hei jeg trenger hjelp til å velge ut deler til ny gaming/film og bilderedigeing. prisklassen kan vere mellom 10 til 20,000. jeg ønsker å ha flere sjermer på pcen. jeg trenger alle delene som trengs for en pc til å virke bra åsså trengr jeg også tips til bra programmvare for redigering. Jeg bruker cannon 600d 150d 50d 5d og gopro hero 3 silver og black edi. Spiller hon wow og di fleste nye spill som kommer ut for å teste di. Endret 2. oktober 2013 av faceskin Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Anbefaler AMD FX-8350 og ASUS 7970 Matrix, de jobber veldig bra sammen. Det er en 8-kjernes prosessor og 3GB skjermkort så du får nok gjort mer enn nok redigering og gaming i noen år framover. I tillegg er begge veldig lette å overclocke. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kabinett: Fractal Define R4 Hovedkort: Asus Maximus VI Hero CPU: Core I7 4770K GPU: Asus GTX 770 DC2OC RAM: Corsair Vengeance Low Profile 8GB eller 16GB SSD: Samsung 840 PRO 256GB HDD: Seagate Barracuda 2TB PSU: Corsair AX860I 1 Lenke til kommentar
faceskin Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 har ikke pcen blit bedre hvis jeg hadde byttet ut sjermkortet og prosessoren med di vultureman henviste till? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Prossesoren til AMD ligger ganske langt bak Intel når det kommer til gaming. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå