Jan Høydal Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Drivhus i Tåke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Vakkert og stilrent. Nydelige S/H toner. Spennende og annerledes bilde! Liker dette veldig godt! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Takker Jentungen - Gratulerer med dagens bilde forresten Kjekt du likte bildet. Prøvde å gjøre et tidligere bilde jeg tok litt mer spennende og dramatisk i S/H. I dette tilfellet var det å legge på et rødt filter før S/H konverteringen for å øke synligheten av detaljer gjennom tåkelaget og som dessuten gir en litt "rå" kontrasteffekt. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Herlig med det dramatisk lyset midt i mørket.. annerledes motiv som jeg liker! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Takker Tove Alltid hyggelig med tilbakemeldinger fra deg Ikke lett å finne på noe som er anderledes - men det gjør det hele desto mer utfordrende. Det er spesielt der jeg synes du gjør en utrolig bra jobb bak kameraet - evnen til fornyelse og fange nye ideer. Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg