Gå til innhold

kritikk på personlig startside

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er bra at du øver deg.

Derimot er det nok mye du må forbedre på denne nettsiden, for det minner meg om en nettside som kunne ha oppstått på 2000-tallet (og ja, ta deg gjerne nær av det, men skal love deg at du vil skjønne det etterhvert). Fargevalg, fonttype og struktur er viktig for at en nettside skal se bra ut. Innholdet er litt labert. Mer bilder, mer innhold. Du burde også definere en

margin-bottom: ...px;

i

body {
}

slik at den nederste boksen ikke kolliderer med bunnen av nettleseren da dette ikke ser så fint ut.

Men, jeg har selv vært der og det er bare en ting man kan gjøre: øve og prøve. Har ingen utdanning, men har bare prøvd meg frem i flere år.

Lykke til videre.

Endret av useriøst
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Har hatt litt tid i det siste til å fikle videre på siden, hadde være fint med noen tilbakemeldinger/forslag.

Her er et bilde av hvordan den så ut før:

post-186638-0-04719100-1403861584_thumb.png

Link er fremdeles http://lordbost.com

Anbefaler å teste siden i Chrome, da det er enkelte css elementer som ikke vil virke i IE (har ikke testet i Firefox eller Opera).

En annen ting å bite seg merke i er at det er mulig å scrolle i twitter feeden, men du må bruke musehjulet.

Jeg er fult klar over at siden kanskje ikke ser "moderne" ut, men jeg mangler nok ferdighetene til å se hvordan jeg kan forbedre det.

Lenke til kommentar

Jeg liker retro-looken. Hva med med en liten 2-4px ramme rundt boksene?

En liten kommentar til innholdet: Du bør ikke linke til eller bruke truecrypt lenger. Utvikleren selv sier at produktet er usikkert på den siden du linker til, med instruksjoner til å flytte vekk i fra truecrypt.

Lenke til kommentar

Har lagt til et par ting i den siste "boksen", det er nå er mulig å bytte mellom et par ting ved å trykke på linkene rett under.

Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få linkene til å passe inn med resten, er åpen for forslag.

Du bør ikke linke til eller bruke truecrypt lenger. Utvikleren selv sier at produktet er usikkert på den siden du linker til, med instruksjoner til å flytte vekk i fra truecrypt.

Ja, er klar over det. Har tenkt til å la det stå inntil videre (er kun jeg som bruker siden), bruker truecrypt en del og har ikke funnet noe bra alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...