Arodem Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Maxis spør spillerne om hjelp til retningslinjer. Les hele saken Lenke til kommentar
klins Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 De kan få dette møkkaspillet gratis av meg! EA har ødelagt alle mine gode minner av denne serien med SimCity. 4 Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ser vel ut til at de sliter med hvordan å endre på spillet, siden de siste patchene har tatt utgangspunkt i de uoffisielle moddene som befinner seg på nett. 1 Lenke til kommentar
Megalaks Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hva om de heller la til rette for å gi tilbake folk pengene sine? Da hadde jeg kanskje vurdert å i det minste kikket på en anmeldelse neste gang de gir ut noe under Sim City-navnet. 2 Lenke til kommentar
reyh Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg mistet lysten på å spille spillet etter at det bare ble ett slit å ha en fungerende by. Kansje modding vil gjøre spillet bedre? Hvem vet..håper værtfall på det. Ellers føler jeg det er irriterende at Maxis skal ha tilbakemelding fra folk om modding, og ikke gir noen tilbakemeldinger på klagene til folk, som småe kart, bugs og ingen mulighet til å forandre landsskapet. Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Tja, spillet er bra det. De fleste problemene er fikset... Endret 2. oktober 2013 av Big aim Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Bra utvikling, la kundene fikse smørja de har laget. gratis. 4 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Tja, spillet er bra det. De fleste problemene er fikset... Det morsomme er at om de hadde kalt det SimCity Online eller SimCity MMO, hadde neppe noen som helst klaget over at det måtte være online. Anyway, har ikke spilt det siden launch av en enkel grunn: Jeg vil bygge en by, ikke et lite nabolag. Om byene blir minst tre, fire ganger større enn de var ved launch kommer jeg tilbake og blir boende i SimCity noen måneder. Men frem til da er jeg nok ikke interessert. Hvorfor bygge et nabolag man blir ferdig med på noen timer, og så sitte i lang tid og finjustere det? Det er jo byggingen som er morsom. 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Men det er faktisk ikke mye som skal til for at dette blir et knallspill. Som du sier, tre, fire ganger større maps hadde omtrent vært nok. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ja, spillet i seg selv er svært bra. Det er bare over for fort. På den annen side har de nok garantert lært til neste gang. 1 Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hadde de brukt hue og lagd rælet som det skulle vært i utgangspunktet.... spillet er til å grine av. Hadde de bygd videre på SC4, så kunne dette vært verdens råeste spill. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg leste litt på tråden på EA forumet, og det virker som om utvikler og spillsamfunnet har litt forskjellige ideer om hva modding innebærer. Skal ikke se bort i fra at det ikke er så positivt som de mest optimistiske tror. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 De kan gjøre at det fungerer offline. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Eller de kan faktisk slippe "Simcity 4 real offline!" . Som andre her påpeker er det utrolig kjipt at : *Byene er såpass småe. *Online kravet. Her bør man ha tillat at spillerne koblet seg til og bekreftet at spillet var kjøpt og betalt for, så kan man spille så mye man vil offline minus lagre i nettskyen, med mindre man kobler seg til på nytt online. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Er det ikke i hovedsak online kravet som gjør at spillet ikke kan modifiseres? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Er det ikke i hovedsak online kravet som gjør at spillet ikke kan modifiseres? Hvis du leser tråden over på ea sitt forum vil du se at vertfall en utvikler argumenterer for at online leaderboards og global marked er grunner til å begrense moddingen. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 For min del er ikke online kravet ekstremt problematisk, men det hadde ikke vært en ulempe om det ble fjernet for å si det sånn. Da er det ekstremt mye verre at selve spillet ikke er optimalt. Tror de la alt for mye vekt på at man skulle bygge flere byer, alene eller med andre, og dele på resurser og tjenester. Det er ganske problematisk for en by å kjøre fult belegg med politi, brannvesen, sykehus, osv. alene. Oppdelingen er også lettere om man spiller alene slik at man kan finjustere hver by til spesifikke formål. I MP games ser jeg imidlertid at folk ikke nødvendigvis bygger etter hva som er best for fellesskapet. Det som skulle være en gruveby blir fort en dårlig kombinasjon av alt mulig rart, for denne spilleren vil også ha flotte skyskrapere med rike folk og diverse. Kunne tenke meg en blanding av Cities XL og SimCity egentlig. Uten alt for mye vekt på andre spillere om man ikke ønsker dette. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg tar egentlig dette med en klype salt, etter å ha sett hva de (ikke) har gjort hittil, tviler jeg på at det blir noe stort bedre etter de gjør det mulig å modde. Haha..moddingen blir vel sikkert noe DLC opplegg også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå