Arodem Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Orkene menger seg med julemarsipanen om et par år. Les hele saken Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Eg er spent, men har lave forventninger. Tør ikke engang håpe på at dette kan bli bra, og middels bra er rett og slett ikke godt nok. Så lenge det blir en god story med gode karakterer, så kan dette bli bra, og fokuset ikke er på hvor epic universet er osv. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Veldig lave forventninger til dette. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 PG-13 rating, garantert. Denne kua må melkes. Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Både regissør og manusforfatter har gjort bra ting før, så det er håp Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Er det noe info om det blir en animert film eller om det blir noe alla Avatar? Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 at de ikke skal bruke storyen fra serien er jeg noget skeptisk til. det er jo så mye å ta fra. storyen med Arthas og de 4 rasene som stopper the burning legion ved mount hyjal. eller åpningen av the dark portal. hvis vi ikke får se Thrall, blir nok mange skuffet! Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Tidligere leste jeg om det skulle handle om Arthas, men det kan jo være endret på. Husker også de hadde en som skulle spille en "awesome hero who is a real anti-Thrall." Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Dersom det først blir noe av det, tror jeg det blir bra. Blizzard kommer aldri i verden til å gå med på noen B-film. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Dersom det først blir noe av det, tror jeg det blir bra. Blizzard kommer aldri i verden til å gå med på noen B-film. Fordi Blizzard har stått for kvalitet de siste årene, sant? Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 World of Warcraft kommer nok ikke til å være spesielt relevant når filmen kommer ut, noe som verken vil hjelpe filmen eller WoW. Dermed ser jeg ikke helt poenget fra verken Blizzards eller de som står bak filmen sin side. Lenke til kommentar
Crext Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Altfor, altfor, altfor seint. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 PG-13 rating, garantert. Denne kua må melkes. Me tanke på at ingen av Warcraft-spillene har hatt høyere aldersgrenser er ikke det så rart. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Warcraft 4 i 2015 eller 2016 så er denne filmen høyaktuell allikevel Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) De har et godt univers å lage film om, og sikkert et stort budsjett. Jeg syns kanskje det er litt vel sent siden populariteten til WoW synker raskt, men som sagt, denne filmen kombinert med Warcraft 4 kan jo bli enormt. Jeg digger Warcraft og kommer til å se filmen uansett, men noe hype blir det ikke før jeg ser første traileren Endret 2. oktober 2013 av Puffah Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Blizzard burde jo slutte å lage spill og begynne å lage film istedet. Alle trailere etc er jo så vellaget og bra. Skulle ønske de lagde en spillefilm på samme måte som Tales of the Past triologien(for de som har sett den). Det hadde blitt over the top episk. 1 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Dersom det først blir noe av det, tror jeg det blir bra. Blizzard kommer aldri i verden til å gå med på noen B-film. Fordi Blizzard har stått for kvalitet de siste årene, sant? Ja Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Dersom det først blir noe av det, tror jeg det blir bra. Blizzard kommer aldri i verden til å gå med på noen B-film. Fordi Blizzard har stått for kvalitet de siste årene, sant? Ja Ikke egentlig. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Dersom det først blir noe av det, tror jeg det blir bra. Blizzard kommer aldri i verden til å gå med på noen B-film. Fordi Blizzard har stått for kvalitet de siste årene, sant? Ja Ikke egentlig. Subjektivt. Kommer helt an på hva du foretrekker. Har du sett Siege of Orgrimmar f.eks? Throne of Thunder var jo óg glimrende. Og hvis du tenker på D3, har de jo gjort 1000 ting siden release, har annonsert ny expansion og at de legger ned auksjonshuset. Starcraft 2 kanskje? Er ikke Starcraft-spiller, men alle som er det, liker det jo. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Moon og Source Code............. såfall glad for at regissøren ikke ble Uwe Boll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå