arthur_mukk Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Måtte bare legge inn litt reklame her. Har lest mye negativt om IBM, WD er samme ulla, så tenkte jeg skulle prøve Seagate denne gangen. Kjøpte en 60gb barracuda 4, 7200 rpm fra Databutikken og er storfonøyd! Aldri har det gått så smertefritt å sette opp en disk (meget bra programvare), disken er rask og den gir absolutt _ingen_ lyd! Jeg trodde ikke det var sant, men det stemmer: disken er lydløs. Har ikke hatt noen seagatedisker før, så jeg skal ikke uttale meg generelt, men Barracuda 4-serien ser ut til å være særs god. Lenke til kommentar
oye Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Har hørt bare gode ting om denne disken. Skal satse på den til min nye pc. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Har kjøpt 2 hos Netshop 1485 inkl frakt pr. stk. 60gb :smile: [ Denne Melding var redigert av: tag1 på 2002-02-15 19:06 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 meget gode disker. Ingen tvil om det :smile: Det som trekker ned er at disse diskene ikke kjører godt i RAID. Lese (eller var det skrive?) ytelsen synker slik at 1 disk blir raskere enn 2 disker i raid 0. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hvordan er det mulig? Kan disken vite at Kontrolleren RAIDer den? Hvorfor i alle verden skulle den det? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 23:26, Stratos skrev:Hvordan er det mulig? Kan disken vite at Kontrolleren RAIDer den?Hvorfor i alle verden skulle den det? Slik jeg har skjønt det er det en konflikt mellom 'cudaen og promise sin raid kontroller. Hvis du søker litt på google så burde du finne noe info om emnet. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hmm.. Okay. Driver mest med SCSI raid jeg da... og da er det Seagate som gjelder... 15k.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå