Kjøleskap Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal si annet en at du er fullstendig på bærtur Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Takk, jeg hadde ikke planer om å sove i kveld uansett... herregud, jeg husker den scenen så godt fra jeg var liten, jeg var helt fasinert. Etter å ha sett den episoden i førsteposten så syns jeg det er rart dersom den var for gal til å bli vist. Hufsa var jo ufattelig mye verre enn den der. Best husker jeg en episode hvor de måtte flykte unna en meteor som var på vei. Skulle gjerne ha funnet den igjen. Det var en kinofilm. "Mummitrollet og kometen kommer". Jeg så den på kino en gang på nittitallet, skumle greier. Har den på DVD i disse dager, ser den nå og da. Det kom også en nyinnspilling av den for et par år siden eller noe, men det var ikke helt det samme. Ang. stemmene står Trond Brænne oppført som Mummitrollet på Wikipedia. Aksel Hennie også, men det var mye senere, og blir helt feil for meg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Selvfølgelig, det var en film, ja. Jeg tror jeg har sett den norske versjonen på Youtube, men delt opp i flere deler. Takket være denne tråden har jeg hatt en mimredag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal si annet en at du er fullstendig på bærtur Thats what he said) Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Onkel og fetteren min har tenkt seg til Finland og Mummiland eller hva det nå heter for og hilse på Hufsa. Lykke til sier jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå