Ovidia2 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Black Angel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 hehe det hva en strategisk plass for signaturen Jeg fabler litt for meg selv når jeg legger merke til fot tøyet til denne mørke engelen, får litt sånn "i come back for you" hevnlyst ut av posituret og blikket. Nå vet jeg ikke helt hvordan du lager dine SH men om du justerer hud fargen litt mørkere før konvertering så slipper du at kontrasten drar hvit fargen og høylyse neste ubehaglig høyt i forhold til omgivelsene. For den er i grenseland for hva mitt øye liker, men nå er nå jeg litt lys sky til tider kanskje det er noen som vil henge seg opp i den litt skjeve veggen men jeg bryr meg ikke om den, For alt i alt er jo det Modellen som skal ha oppmerksomheten og det får den! Mvh Tommy 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Liker veldig godt bildene du lager og som også gjelder det du lager i S/H Den skjeve veggen bryr heller ikke jeg meg om - det hadde faktisk blitt litt tomt og for rent uten den. Men enig med Tommy angående høylyset i hudpartiene som kunne vært moderert litt. Men nå skal jeg være forsiktig med kommentarene her - har egentlig funnet ut at S/H konvertering kan være ganske krevende å mestre - får et lite tilfredshetskick når det en gang i blant klaffer. Flott modell med rette blikket 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Hjertelig takk Greyscale Foto og Jan Høydal! Satte pris på detaljerte og fine tilbakemeldinger. Ja det er jo et Hihhkeybilde så derfor veldig lyst i huden.. ville fremheve det svarte med kontrasten mot den lyse huden..og det er jo en gammel ruin hun sitter ved..så veggen er i utgangspunktet ikke av de retteste.. ellers er jeg enig i at horisonter og vegger bør være rette men ingen regel uten unntak;) MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg