Velfar Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hei:) Jeg har nå gått til innkjøp av Samsung 55f8005, og gleder meg som en liten drittunge til expert får den inn på lager. Det som vil skje med den forrige TV-en vår er at den blir flyttet inn på soverommet, dvs rett på andre siden av veggen til den nye. Jeg kommer til å bore hull gjennom veggen, siden både dekoder og ps3 står på stua. Planen er at vi skal kunne se det samme på begge tv'ene dersom vi vil, men også at den ene tv-en kan vise playstation mens den andre viser innhold fra dekoderen. Jeg har et håp om å få til dette uten å drive å fikle med ledninger hele tiden, og har derfor sett på hvilke muligheter jeg har. Jeg vurderer å gå til innkjøp av en slik: http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/kabel-og-kontakt/hdmi/hdmi-veksler/knig-kn-hdmimat10/172965.4302/ Spørsmålet mitt er om jeg da får muligheten til å vise to bilder på de to tv-ene, eller om de blir nødt til å vise det samme hele tiden. Jeg ble veldig usikker på dette, og det andre alternativet jeg vurderer er å kjøpe 2 stk: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635923&cks=ASS&assoc=26FB581C-3DAA-4F6A-AEA0-8720D71DBD87 Slik jeg leser det så blir det nok dette jeg må gå for, selv om det betyr at det blir ekstra mye knot med to strøm-adaptere og greier. Er det noen som har litt mer peiling på slikt her? Er det noe problem å ha to slike splittere? Kan de stå på hele tiden eller må jeg trekke ut kontakten når jeg ikke bruker de? Takker for all hjelp:) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Den første ser ut som en HDMI-switch med to utganger. I følge det som står der skal den kunne gi samme bilde på to skjermer. I tillegg kan den vise forskjellig kilde på hver skjerm også. Jeg har en som ligner men min kan ikke vise samme kilde på begge skejrmene samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå