Gå til innhold

PC Muus: " Vi skal begynne med timeshare ".

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin serie du presenterer her, ordet får en ny visuell betydning fra nå av tror jeg, blir ett smil helt nedenifra magen og opp, kreativt og fantasifullt :-)

Hei, Anita.

Takk for hyggelig og positiv tilbakemelding, - det gjør godt å få slike !

PC Muus er helt oppslukt, - han holder på med noe som mest av alt minner om et skjema for rundetider !? :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

PCM har en logisk visualisering av 'timeshare' - så enkelt :D :D

Hei, Torhild.

Takk for hyggelig og analyserende kommentar !

Ja, - Per Chr. Muus er nysgjerrig og virkelysten, men han er ikke "sterk" når det gjelder dybdekunnskap, - han tolker det meste helt bokstavelig, og er vel, - uten å overdrive, lite lydhør for andres synspunkter ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei Albert.

Jeg tror egentlig PCM er en ganske klok fyr. Han kaller "en krakk, en krakk", og DELER tiden sin med venner. Hans timeshare er da mye hyggeligere :D

Mvh. Lisbeth.

Hei, Lisbeth.

Takk for hyggelig og positiv kommentar !

Ja, - PC Muus er på sett og vis overfladisk, men det han mangler i intellektuell kapasitet, tar han igjen på andre områder, - han er utpreget sosial og svært "raus", både overfor venner, bekjente, - og ukjente. :)

Han har nok, - som du skriver, en tendens til "å kalle en krakk for en krakk", - men ikke fordi han er irritert eller deltar i en "opphetet" samtale, - men for ham er en krakk ganske enkelt en krakk ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Setter stor pris på å få et lite innblik i Per Christians underfundige verden - veldig bra!

Den beste tiden er vistnok den man deler med andre, her er vel PCM inne på noe? Vi får håpe (for hans skyld) at tiden ikke går for fort......

Hei, Jan Egil. ("Hei" fra Per Chr., også !).

Ja, Per Chr. lever i nuet, og har aldri noen baktanker ... .

Han er svært glad i sine venner, og de er like glade i ham !

Hans tidsbegrep er i stor grad influert av accesstider o.l., så ett minutt består av hele 60 000 millisekunder for ham.

Fem minuttter er som en evighet, og har han holdt på med noe så pass lenge, kan han utbryte: "Det er fælt som tiden flyr, da !".

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Tror det er mange med meg som har blitt glad i Per Christian Muus, for en herlig type! ;)

Hei, Jentungen 1.

Takk for veldig hyggelig kommentar.

(Per Chr. rødmer nesten, og vet ikke helt hvor han skal se ... .).

Ja, han har et vinnende vesen, er blid og fornøyd, - og traller og synger dagen lang .. . :)

Hvilken sang ... ?

"Alltid freidig" !. (Han har ikke lært den av meg !).

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...