aabbcc Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hei!Jeg lurer på prisene på de forskjellige forsikringene, og hvilken forsikring man får mest valuta for pengene? Skal ikke ha ny moped så lønner seg kanskje ikke med full kasko.. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Du burde kontakte de forskjellige firmaene for et svar. Tror ikke det skiller så kjempe mye på moped, så kan jo være smart å bruke samme firma som du / foreldre bruker nå. Endret 2. oktober 2013 av Marinius Lenke til kommentar
RWS Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Er så heldig at jeg har jernbane personalets bank og forsikring og fikk fulkasko forstikret min KTM 690 SMC-R .13 modell til den nette sum av 3300,- penger... Med 70 prosent bonus vel og merke... Den forsikringen er åpen for alle såfremt de ønsker kunder der nå da... Det har vært så stor pågang der noen ganger at nytegning av forsikring ikke har vært mulig... Men det er jo lov å prøve... Nå tar nok utbetalinger litt lenger tid enn hos andre, men i og med at det er så få som er kunde der så vil du ikke få skylddeling for å øke innbetalingene ved en eventuel ulykke som hos fx If.... Som er notoriske til å velge skylddeling når begge forsikring tagerne er forsikret i If.... ER ihvertfall meget fornøyd med både priser og service hos JBF, selv om de er noe trege... De har ikke en administrasjon som er gigantisk og eller beliggenhet på aker brygge og forsikringene er derfor billigere enn de aller fleste andre steder... Har til og med opplevd å slippe forsikring et år, da de hadde fått det de skulle ha inn det året... (Nå er de deleid av Terra, så det stilles nok litt mer krav til inntjening, men de er fremdeles billige...) Vel, det var den reklamen... Lenke til kommentar
aabbcc Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Takk for svar Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Er så heldig at jeg har jernbane personalets bank og forsikring og fikk fulkasko forstikret min KTM 690 SMC-R .13 modell til den nette sum av 3300,- penger... Med 70 prosent bonus vel og merke... Den forsikringen er åpen for alle såfremt de ønsker kunder der nå da... Det har vært så stor pågang der noen ganger at nytegning av forsikring ikke har vært mulig... Men det er jo lov å prøve... Nå tar nok utbetalinger litt lenger tid enn hos andre, men i og med at det er så få som er kunde der så vil du ikke få skylddeling for å øke innbetalingene ved en eventuel ulykke som hos fx If.... Som er notoriske til å velge skylddeling når begge forsikring tagerne er forsikret i If.... ER ihvertfall meget fornøyd med både priser og service hos JBF, selv om de er noe trege... De har ikke en administrasjon som er gigantisk og eller beliggenhet på aker brygge og forsikringene er derfor billigere enn de aller fleste andre steder... Har til og med opplevd å slippe forsikring et år, da de hadde fått det de skulle ha inn det året... (Nå er de deleid av Terra, så det stilles nok litt mer krav til inntjening, men de er fremdeles billige...) Vel, det var den reklamen... Denne sykkelen koster meg 2.300,- i Storebrand hvis jeg oppgir 70% bonus. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Denne sykkelen koster meg 2.300,- i Storebrand hvis jeg oppgir 70% bonus. Bogger, det skulle være 2300 da... Så det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå