antih3lt Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg får lett boner rundt kl 10:00 om morgenen, og jeg får boner på kvelden, men jeg våkner omtrent aldri med boner. Er 32. Lenke til kommentar
jonsers Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg får lett boner rundt kl 10:00 om morgenen, og jeg får boner på kvelden, men jeg våkner omtrent aldri med boner. Er 32. Vanligvis får jeg kåtere som dagen går på Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har aldri morrabrød, men jeg vet at jeg har ereksjon flere ganger i løpet av natten - i de perioder hvor jeg har på kyskhetsbur våkner jeg nemlig flere ganger i løpet av natten av disse forsøkene på ereksjon. Er 31 år og har ingen generelle problemer med potensen. Anonymous poster hash: 12f63...b6d Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ereksjon er også et fysiologisk fenomen og man har det til sammen flere timer gjennom natta. Selv eldre gubber har, men ikke så mye. Ellers er plutselig reisning en fintfølende sak, spesielt i ung alder. Skal lite signalstoffer fra hjernen før det skjer. Morgenereksjonen er helt vanlig og kan også komme av full urinblære. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er 22 og spettet står hver gang jeg våkner. Får også random boners i løpet av dagen, noe som er et hærk. Ingenting slo vel slageren med at flagget heisa seg under timen i klasserommet? Hehe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Er 18 og får morrabrød omtrent hver dag. Får random boners, med mindre jeg er skikkelig fokusert på noe(kjører bil eller noe sånt). Morsomste var når jeg fikk boner i gymtimen på ungdomskolen. Da kunne det vare en stund også.... Ei av jentene så det og fulgte etter meg i guttegarderoben. Hun skjønte greia og tok hånda si ned på utstyret. Hjalp ikke stort på ereksjonen akkurat.... Anonymous poster hash: f9961...c25 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg trenger å få boner i tide og utide(stort sett aldri på jobben da). Det er jo ikke slik at jeg kommer til å få et ligg der og da. Anonymous poster hash: 84763...792 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ja, det hender veldig ofte, ikke fordi jeg nødvendigvis er kåt, men det bare er sånn. Den lever sitt eget liv. Heldigvis skjer det bare rett etter jeg har våkna på mårran'. Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hah. Jeg har ikke morgenereksjon, jeg har dagsereksjon. Faens hormoner som aldri slår til ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg